تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

اسم واقعی پدر پسر شجاع لو رفت

اسم واقعی پدر پسر شجاع لو رفت

یادی از گذشته میکنیم و در مورد انیمیشن خاطره انگیز پسر شجاع خواهیم گفت. با ما همراه باشید تا نام اصلی پسر شجاع، پدر پسر شجاع و دوستان پسر شجاع را بدانید.

اسم واقعی پدر پسر شجاع لو رفت

اسم واقعی پدر پسر شجاع و دیگر شخصیت های انیمیشن

دوران کودکی، دورانی شیرین و خاطره انگیز برای بسیاری از ما بچه های دیروز است. دورانی که بدون هیچ دغدغه ای پس از نوشتن تکالیف مدرسه مقابل تلویزیون به تماشای کارتون ها و انیمیشن های زیبا می نشستیم. در آن روزگار این کارتون های زیبا آن چنان ما را درگیر خود می‌کردند که همچنان پس از گذشت سال‌ها، یاد و خاطره‌ی آن‌ها همراه ما کودکان دیروز یا جوانان و بزرگسالان امروز باقی مانده است. پسر شجاع یکی از کارتون های پرطرفدار و نوستالژیک است که در ادامه این بخش از نمناک به بیان حقایقی در مورد آن خواهیم پرداخت.

پسر شجاع

اسم اصلی پدر پسر شجاع و خود پسر شجاع

پسر شجاع محصول شرکت Knack کشور ژاپن است و در سالهای ۱۹۷۵ ﻭ ۱۹۷۷(۱۳۵۴ و ۱۳۵۶ شمسی) تولید شده است و اولین بار در سال ۱۹۷۵ از کانال ۱۲ توکیو پخش شده است که سال‌های جنگ به ایران آمد، دوبله و پخش شد.

در دوبله این کارتون برخی نکات رعایت نشده و نام اصلی کاراکترها بیان نشده است، به همین خاطر این سؤال در ذهن مخاطب ایجاد می شود که نام اصلی پسر شجاع، دوستانش و… چه بوده است؟ و اینکه آیا ﭘﺪﺭ ﭘﺴﺮﺷﺠﺎﻉ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮐﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻴﺎﻳﺪ، نامی نداشته است؟

جالب است بدانید پسر شجاع و پدر پسر شجاع بدون نام نبودند و ﺩﺭ ﻧﺴﺨﻪ ﺍصلی نام ﭘﺴﺮ ﺷﺠﺎﻉ “ﭼﺎﮎ” ﻭ ﭘﺪﺭ ﺍﻭ “ﺍﺭﺳﻄﻮ” ﻧﺎﻡ ﺩﺍﺭﺩ.

انیمیشن

نام اصلی انیمیشن پسر شجاع

ﻧﺎﻡ ﺍﺻﻠﯽ ﺍﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ، ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﻭﻥ ﭼﺎﮎ (Don Chuck Monogatari) ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭﺑﻌﻀﯽ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺳﮓ ﺁﺑﯽ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ The Little Beaver ﻭ ﯾﺎ Don Chuck Castor ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

این کارتون درباره ﺳﮓ ﺁﺑﯽ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺷﺠﺎﻋﯽ به نام چاک ﯾﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﭘﺴﺮ ﺷﺠﺎﻉ، ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﭘﺪﺭﺵ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﺮﮐﮥ ﮐﻮﭼﮏِ ﺩﺳﺖ ﺳﺎﺯﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨﺪ.

ﺍﻫﺎﻟﯽ ﺩﻫﮑﺪﻩﺍﯼ ﮐﻪ ﭘﺴﺮ ﺷﺠﺎﻉ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨد، ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺧﻮﺵ ﻗﻠﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﻓﻘﻂ ﺩﺭ این میان ﺷﯿﭙﻮﺭﭼﯽ و دارو دسته اش ﮐﻤﯽ ﻃﻤﻊﮐﺎﺭﻧﺪ که ﭘﺴﺮ ﺷﺠﺎﻉ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.

کارتون

نام دوستان پسر شجاع

ﺩﺭ دوبله ﻓﺎﺭﺳﯽ کارتون پسر شجاع ﻫﻤﮥ ﺍﺳﻢﻫﺎﯼ ﺧﺎﺹ ﺑﻪ ﮐﻠﯽ ﺣﺬﻑ ﺷﺪﻩ ﻭ مثلا به جای Lala اسم ﺧﺎﻧﻮﻡ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ و به جای Daigo، ﺧﺮﺱ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ و به جای Rappa نام ﺷﯿﭙﻮﺭﭼﯽ به کار رفته است، یعنی در واقع اسم خانوم کوچولو لالا، خرس مهربون دیاگو، اسم شیپورچی راپا بوده است.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0