تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

آموزش فعال/غیرفعال سازی ذخیره اینترنت همراه در گوشی

آموزش فعال/غیرفعال سازی ذخیره اینترنت همراه در گوشی

صرفه جویی و ذخیره اینترنت همراه، یکی از قابلیت گوشی های هوشمند می باشد که در این گزارش با نحوه فعال و غیرفعال کردن ذخیره اینترنت همراه آشنا خواهید شد.

آموزش فعال/غیرفعال سازی ذخیره اینترنت همراه در گوشی

ذخیره اینترنت همراه در گوشی های هوشمند

اینترنت یکی از ابزارهایی است که این روزها برای هر یک از ما کاربرد دارد و چیزی که بیشتر برای برخی از ما می تواند گاها اهمیت بیشتری پیدا کند، نحوه مدیریت آن می باشد که زودتر حجم اینترنتی که به تازگی خریده ایم به اتمام نرسد. به اتمام نرسیدن سریع حجم اینترنت به نحوه کارکرد کاربر بستگی دارد و اما در گوشی های هوشمند قابلیتی وجود دارد که در این زمینه می تواند به شما کمک کند. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با نحوه فعال سازی و غیر فعال سازی ذخیره اینترنت همراه آشنا سازیم. همراه ما باشید.

توجه مهم ۱ : آموزش ذیل با استفاده از گوشی اندرویدی سامسونگ فراهم شده است و بنابراین اگر گوشی سامسونگ و یا در کل گوشی اندرویدی دارید، با استفاده از آموزشی که در ادامه توضیح داده شده است، می توانید اقدام به مدیریت ذخیره اینترنت همراه گوشی بپردازید.

فعال سازی ذخیره اینترنت همراه

۱٫ در قدم اول وارد تنظیمات گوشی اندروید خود شوید و سپس گزینه Connection را قسمت بالا انتخاب کنید.

تنظیمات گوشی

۲٫ گزینه Data usage را انتخاب کنید.

محدودیت مصرف اینترنت

۳٫ گزینه Data saver را همانند تصویر ذیل انتخاب کنید.

ذخیره اینترنت همراه

۴٫ برای فعال سازی ذخیره اینترنت همراه باید گزینه که در قسمت ذیل است را از حالت خاموش به حالت روشن تبدیل کنید.

صرفه جویی اینترنت

۵٫ بعد از روشن شدن ذخیره اینترنت همراه از بالا به پایین بکشید تا نوتیفیکیشن پنل برای شما اجرا شود. اگر آیکونی که در تصویر مشاهده می کنید را مشاهده کردید، بدین معنا می باشد که ذخیره اینترنت همراه شما فعال شده است.

قابلیت ذخیره اینترنت

توجه مهم ۲ : اما اگر شما تصمیم دارید تا ذخیره اینترنت همراه را به حالت خاموش دربیاورید و آنرا غیرفعال کنید، باید در مرحله ۴، گزینه ای که فعال کردید را به حالت خاموش در بیاورید. جهت اطمینان طبق مرحله ۵ از بالا به پایین بکشید و از قسمت نوتیفیکیشن پنل مشاهده کنید که آیکونه Datasaver فعال است یا خیر؟

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0