تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

ازدواج جنجالی مرد جوان با عروس عجیبش!!

ازدواج جنجالی مرد جوان با عروس عجیبش!!

نوع انتخاب همسر و ازدواج مرد جوان اندونزیایی به قدری عجیب و جنجالی بود که این موضوع به سرعت در فضای مجازی خبرساز شد!

ازدواج جنجالی مرد جوان با عروس عجیبش!!

ازدواج مرد اندونزی با یک پلوپز جنجال به پا کرد

در میان اخبار ازدواج های عجیب و غریب، ازدواج جنجالی مرد جوان اندونزیایی با پلوپز برقی اش، خبر ساز شد. ازدواجی که جزئیاتش را در این بخش از گوناگون نمناک می خوانید، خیلی طول نکشید و با دلیلی احمقانه درست مثل دلیل عجیب برای ازدواج، به طلاق ختم شد.

انتشار تصاویر ازدواج مرد اندونزی با دستگاه پلوپز خود به سرعت مثل یک خبر ویروسی، فضای مجازی را در بر گرفت. مراسم عروسی او بسیار عجیب و غریب بود و داخل توییتر برای همه وایرال شد. او در یک عکس؛ تصویر خود و عروس (که یک پلوپز بود) را برای همه به اشتراک گذاشت. جالب است بدانید که این مرد، یک مراسم عروسی با تمام تشریفات و جزئیات هم برای این پلوپز در نظر گرفته بود.

دلیل عجیب ازدواج مرد جوان با پلوپز

هنگامی که علت این کار عجیب و غریب را از او جویا شدند، او این گونه توضیح داد که:” این دستگاه سفید، ساکت و کاملا بی نقص است و خیلی صحبت نمی کند و خوب آشپزی می کند و تمام رویاهای من را برآورده می کند. “

این قضیه در فضای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد و دلیل ازدواج این مرد با پلوپز برقی اش با واکنش های بسیاری همراه بود. اینکه او تمام رویاهایش را در داشتن همسری که صحبت نمیکند و خوب غذا درست می کند، میبیند مسئله ای ناخوشایند است که جای بحث بسیار دارد.

پلوپز

کاربران با دیدن این ماجرا، کامنت های عجیب و غریبی برای این زوج خاص گذاشتند. جالب است بدانید؛ این مرد اعلام کرد که چهار روز بعد زنش را طلاق داده است، زیرا او عقیده داشت که همسرش در پختن برنج ماهر است اما ظرف ها را نمی شوید.

یعنی ازدواجی که با آن دلایل جنجالی شکل گرفته بود، با دلایلی جنجالی تر خاتمه یافت. جالب تر این که این مرد اولین کسی نبود که این اقدام عجیب و غریب را انجام داده بود. پیش از این؛ یک خانم ۲۴ ساله روسی هم با یک چمدان ازدواج کرده بود و این چمدان را عشق زندگیش می دانست. زیرا عقیده داشت که همه اجسام جذاب زندگی اش داخل چمدان قرار گرفته است و می تواند با او رابطه رمانتیک داشته باشد.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0