تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

اسانس صورتی که زنان کره ای زیاد استفاده میکنن

اسانس صورتی که زنان کره ای زیاد استفاده میکنن

سالهاست که همه به دنبال کشف راز شفافیت پوست هستند، زیبایی پوست تنها به ژنتیک وابسته نیست؛ استفاده از اسانس های پوستی نیز در این قضیه نقش بسیار موثری دارد.

اسانس صورتی که زنان کره ای زیاد استفاده میکنن

اسانس صورتی که زنان کره ای در خانه درست می کنند

در چند سال اخیر مردم به شدت به روش های زیبایی مردم کره اعتماد کرده اند و سعی کردند که از آن ها چیز های مختلفی یاد بگیرند که یکی از این روش ها استفاده از یک اسانس برای زیبایی صورت است که محبوبیت بسیار بالایی دارند و همه اهمیت و کاربرد آن را می شناسند که در این قسمت از بهداشت و سلامت نمناک قصد داریم جزئیات این موضوع مهم را به شما معرفی کنیم.

اسانس صورت چیست؟

شاید اسانس را با تونر اشتباه بگیرید اما اسانس، تونر نیست و با آن متفاوت است. اسانس اساساً یک مایع است که پوست را مرطوب می کند و شبیه به یک پرایمر برای آرایش عمل می کند و فواید زیادی دارد.

اسانس صورت کمی شبیه به سرم است اما حاوی وزن مولکولی پایین تر از کرم های دیگر است. عملکرد این مایع اینگونه است که به طور عمیق پوست را مرطوب می کند و با سطح غلیظ مواد فعال، آن را آبرسانی خواهد کرد. اسانس صورت برای کسانی که می خواهند پوست درخشان داشته باشند، اهمیت زیادی دارد.

سرم پوست

چگونه اسانس صورت زنان کره ای را درست کنیم؟

برای درست کردن اسانس صورت نیاز به روغن، آب آلوورا یا گلاب، گلیسیرین و یک بطری اسپری خالی دارید.

اول بطری با سایز مورد نظر را پیدا کنید. سپس آن را با آب بشویید و کمی الکل داخلش بریزید تا ضدعفونی شود.

سپس ۸۵% بطری را با آب آلوورا پر کرده، کمی گلیسیرین به آن اضافه کنید که هیچ بو یا رنگی نداشته باشد. همچنین می توانید به این ترکیب، روغن هم اضافه کنید.

برای پوست خشک می توانید از روغن آرگان یا روغن آووکادو هم استفاده کنید. برای پوست ترکیبی، روغن نارگیل یا روغن جوجوبا عالی عمل می کند.

پس روغن را با توجه به نوع پوست خود اضافه کنید و بطری را خوب تکان دهید تا اسانس صورت آماده شود.

هنگامی که آماده شد، می توانید آن را روی صورت تان اسپری کنید یا همان طور که در پایین خواهید خواند، از روش کف دست استفاده کنید و بعد از آن؛ می توانید دیگر مراحل مراقبت از پوست مانند استفاده از سرم ، مرطوب کننده یا ضد آفتاب را انجام دهید.

چگونه باید از اسانس صورت استفاده کرد؟

اسانس را نباید روی صورت پخش کنید یا نباید به صورت ضربه ای با پد آن را به صورت بزنید، بلکه باید شبیه به یک سرم از آن استفاده کنید. به این صورت که چند قطره از آن را روی کف دست بریزید و به آرامی روی صورت تان فشار دهید و از کشیدن دست روی صورت خودداری کنید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0