تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

با کلاس بازی خانوده داماد کار دستشون داد!!

با کلاس بازی خانوده داماد کار دستشون داد!!

تمام تدارکات مراسم عروسی آماده بود و همه میهمانان منتظر رسیدن عروس خانم و آقای داماد بودند، رسیدنی که با حادثه همراه شد.

با کلاس بازی خانوده داماد کار دستشون داد!!

پایان ناخوش تصمیم خانوده پولدار داماد برای حفظ جان عروس شان

در یکی از روستاهای هندوستان، بر اساس رسم قدیمی، عروس را با اسب به خانه داماد می آورند. رسم زیبا و دوست داشتنی که اخیرا با مشکلاتی همراه شده است و حوادثی در جریان برگزاری آن رخ داده و حتی چند مورد آسیب دیدگی عروس بر اثر زمین خوردن از روی اسب هم گزارش شده است.

از قرار معلوم تجمع زیاد جمعیت و سر و صداهای زیادی که در این مراسم ایجاد می شود، چندین بار باعث رم کردن اسب و بهم خوردن تعادل عروس خانم سوار بر اسب شده است.

بروز همین حوادث دلیلی شد تا پولدارترین خانواده روستا، برای آوردن عروس خانواده خود از روستای دیگر به خانه، از اسب استفاده نکرده و یک هلیکوپتر اجاره کنند تا امنیت تازه عروس شان را حفظ کرده و از بروز مشکلات مشابه در امان بمانند.

هلی کوپتر

همه تدارکات انجام شد و روز عروسی فرا رسید. داماد سوار بر هلیکوپتر رزرو شده برای آوردن عروس به چند روستا آن طرف تر رفته و با موفقیت و بدون هیچ مشکلی آن را با خود به روستای مقصد آوردند.

فرود هلیکوپتر در روستا، موجب هیجان غیرقابل تصور در میان اهالی شد و تعداد زیادی از آنها به شکلی عجیب به سمت هلیکوپتر هجوم آوردند. عروس بینوا که تصور میکرد این جمعیت مشتاق برای استقبال از او به سمتش می آیند، کمی صبر کرد.

مردمی که با هجوم به سمت هلیکوپتر حامل عروس و داماد می آمدند، مشتاق دیدار زوج جوان نبودند بلکه میخواستند سوار هلیکوپتر شده و نشستن داخل بالگرد را تجربه کنند. یورش جمعیت وضعیت غیرقابل کنترلی را ایجاد کرد و باعث شد عروس بینوا به شدت مصدوم شود.

خانواده پولدار آقای داماد که برای حفظ سلامت جان عروس شان چنین تصمیمی گرفته بودند متوجه اشتباه خود شدند. در واقع اگر عروس آنها با اسب وارد روستا می شد شاید صدمه کمتری از آنچه در حال حاضر دچار شده است، می دید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0