تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

بحث های زشت و مستهجن در کانال های +۱۸!

بحث های زشت و مستهجن در کانال های +۱۸!

تعدادشان کم نیست و متاسفانه افرادی که عضو این کانال ها شده اند نیز بیش از حد نگران کننده است، کانال هایی که ابعاد تاریک و نگران کننده ای در خود پنهان دارند.

بحث های زشت و مستهجن در کانال های +۱۸!

آسیب های کانال های غیراخلاقی؛ همان حقیقت پنهان تلخ

در جامعه ما صحبت از مسائل جنسی و سوال پرسیدن در این رابطه برای بسیاری از افراد خجالت آور است و بسیاری از افراد از ناآگاهی های جنسی رنج می برد، به همین خاطر این افراد به دلیل نبود آموزش صحیح برای رسیدن به سوالات خود در اینترنت به جستجو می پردازند.

متاسفانه امروزه شبکه های مستهجن با فهمیدن نیاز مخاطبان به آموزش جنسی خود را خیلی سریع با فضای جدید و رسانه های نوین هماهنگ کرده و در صدد راه اندازی کانال های جنسی افتادند. سهولت ارتباطی و انتشار پیام و نیاز جنسی در جامعه و مشکلات و آسیب هایی که بر سر راه آن وجود دارد، باعث شده کانال های آموزش جنسی با مخاطبان بیشتری روبرو شوند.

در این کانال ها آموزش صحیح مسائل جنسی صورت نمی گیرد و برای افزایش جذب مخاطب مطالب جوک و فان +۱۸ و تصاویر و تبلیغ های غیراخلاقی ارائه می شود. این کانال ها اثرات مخربی را برای مخاطب به همراه دارند که در این بخش از خانواده پلاس نمناک با احترام به درخواست برخی از کاربران و با هدف آشنایی هرچه بیشتر شما با عوارض و آسیب های جدی این کانال ها، به آن پرداخته ایم.

کانال های غیراخلاقی

عوارض و خطرات عضویت در کانال مستهجن و غیراخلاقی

رویکرد کانال های جنسی آسیب های جنسی، جسمی و روانی آشکار به دنبال دارد که عبارتند از:

ترویج رفتارهای غلط جنسی

متاسفانه این کانال ها برخی تصاویر و کلیپ ها و همچنین تبلیغ های درآمدساز و برخی پیام های غیراخلاقی را منتشر می سازند که نیازسازی های کاذب و ذائقه سازی نامناسب جنسی و اشاعه فحشا در جامعه را در پی دارد. آموزش های اشتباه این کانال های جنسی نه تنها سبب ترویج رفتارهای غلط جنسی شده بلکه سبب می شود افراد مجرد و متاهل دچار انتظارات نابجا در روابط جنسی شوند و به تنوع طلبی روی آورند.

آموزش بر پایه لذت مداری

در این کانال ها برخی از آموزش های جنسی وجود دارد که صرفاً بر پایه لذت مداری بوده و نه تنها مشکلی از مشکل ناآگاهی های درست جنسی کم نمی کند بلکه این محتویات آموزشی که از نظر علمی و حتی از نگاه اسلام کراهت دارند، مشکل افراد را دوچندان کرده و آسیب های جنسی را به همراه دارد.

عضویت در کانال های مبتذل

ترویج بی و بند و باری

برخی از کانال های جنسی با سایت های غیراخلاقی حوزه مشترکی دارند چرا که این کانال ها تنها آموزش مسائل جنسی را بر عهده ندارند بلکه فیلم ها، تصاویر و تبلیغ هایی منتشر می کنند که قید ممنوعه دارند و در کنار آموزش به ترویج بی و بندوباری اقدام می نمایند.

پیام های بی هدف

این کانال های جنسی به جنس، شرایط سنی، آگاهی مخاطب توجه نمی کنند و پیام های غیر اخلاقی با هدف ضد فرهنگی و سودجویانه را منتشر می سازند. آموزش های اشتباه و ترویج پیام های غیراخلاقی و در معرض پیام قرار گرفتن جامعه های مخاطبان غیرهدف سبب ذائقه سازی های اشتباه در نگرش و نیازهای جنسی جوانان می شود.

آسیب کانال های جنسی

پیامدهای دیدن تصاویر، تبلیغات و فیلم های مستهجن

  1. افرادی که تصاویر و فیلم های مستهجن می بینند، به مرور زمان به هرزه نگاری وابسته می شوند و در ساعاتی که امکان استفاده ندارند دچار دلهره و اضطراب می شوند.
  2. دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن اعمال، نگرش ها و باورهای جنسی افراد را تغییر می دهد و ایجاد باورها و نگرش های غلط جنسی را در پی دارد.
  3. تماشای یک عکس مستهجن، میل شدیدی برای خودارضایی در فرد ایجاد می کند.
  4. دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن می تواند افراد را وارد رابطه های جنسی خطرناک و ناشناخته ای کند.
  5. تماشای صحنه های مستهجن در اینترنت و وقت گذاشتن برای آن باعث کاهش تعهدات شغلی و ایجاد مشکلات کاری می شود.
  6. دیدن فیلم ها، عکس ها و متن های مستهجن سبب می شود فرد مهار کنترل غرایز را از دست دهد.
  7. تمایل افراط گونه به فیلم، عکس زمینه رشد و تشدید انحراف و بدعملکردی را فراهم می کند.

دلهره و اضطراب

سخن آخر

در این مطلب ما در پی انکار ضرورت آموزش های جنسی و نیاز جامعه به آن نیستیم. آموزش های جنسی باید اصولی بوده و اطلاعات و ارائه آنها بر اساس نیاز، سن و جنس و…مخاطب باشد. با برنامه ریزی و خلاقیت تا حدودی می توان به سطح بندی اطلاعات و ارائه آنها با توجه به مخاطبان پرداخت. در برابر این کانال ها هیجانی رفتار نکنید و آگاهانه برخورد نمایید و در برابر پیام ها غیر اخلاقی و آسیب های آن از خود مراقبت کنید و در کل کانال های مطمئن و آموزش محور را دنبال نمایید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0