تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

برای جذاب شدن، این چند ترفند جادو میکنه

برای جذاب شدن، این چند ترفند جادو میکنه

همه انسان ها به دنبال زیبایی و جذابیت بیشتر هستند، اما ارتقاء جذابیت راه حل و نکاتی دارد که ممکن است از آنها بی خبر باشید.

برای جذاب شدن، این چند ترفند جادو میکنه

رفتارها و عادات بسیار ساده برای جذاب شدن

ذات بشر همیشه به دنبال چیز های جذاب و زیبا است اما شاید نداند که چگونه باید خودش را در این مورد ارتقا دهد. نکات مهمی هستند که به جذابیت شخصیتی شما کمک می‌ کنند و شما از آن ها خبر ندارید. در این قسمت از نمناک این نکات را به شما معرفی می کنیم که اگر آنها را به کار بگیرید، احتمالاً شخصیت ‌تان جذاب تر و کاریزماتیک تر خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

تعداد کلمات تان را کاهش دهید

استفاده از تعداد کلمات محدود اهمیت بسیار زیادی دارد. تعداد کلماتی که به زبان می آورید، نشان دهنده جذابیت تان است. باید اطمینان حاصل کنید تا زمانی که از شما چیزی نپرسیدند، صحبت نکنید و نظر ندهید و عقاید نابجا و غیرضروری را بیان نکنید. کلمات را مهربانانه استفاده کنید و بی ادبانه صحبت نکنید. از طرفی جملات خود را خیلی طولانی نکنید و همیشه کوتاه، مختصر و مفید صحبت کنید.

جذابیت

اکثر اوقات لبخند بزنید

هنگامی که یک فرد جذاب در جایی راه می رود، اولین چیزی که شما در او می بینید، لبخندش است. لبخند نشان دهنده شخصیت ارام افراد است و باعث جذابیت می شود. شما هم باید سعی کنید که یک لبخند زیبا برای خودتان داشته باشید و در اکثر موارد از آن استفاده کنید. می توانید داخل آینه تمرین کنید و ببینید که چه نوع لبخندی شما را زیباتر نشان می دهد.

مضطرب نباشید

فرض کنید که دوست تان در حال تعریف کردن این موضوع است که با همسایه شان به مشکل برخورده و راه حلی برای آن ندارد. آن وقت شما به سرعت مضطرب می شوید و سردرگم به او نگاه می‌ کنید. این کاری است که یک فرد جذاب هرگز انجام نمی دهد. برای این که جذاب به نظر برسید، باید اول آرامش کافی را در درون خودتان ایجاد کنید. باید سعی کنید که کاملاً مثبت نگر باشید و شبیه به افراد دستپاچه به نظر نرسید.

از جنبه‌ های دیگر به قضیه نگاه کنید

افراد جذاب افرادی هستند که همه جوانب یک شرایط را می سنجند. یک طرفه به قاضی نمی روند و همیشه می‌دانند که طرف دومی هم وجود دارد که باید حرف‌ های او را هم شنید و در نتیجه نباید زود قضاوت کرد. این افراد معمولاً هیجانی عمل نمی‌ کنند.

صحبت کردن

به فضا و سکوت اهمیت بدهید

باید مراقب باشید که خیلی واکنش تند و خشنی نداشته باشید‌. اگر می خواهید جذاب به نظر برسید، باید یک فضای خصوصی برای پیدا کردن ارامش داشته باشید و به سکوت و ارامش خود اهمیت بدهید. باید تنهایی و سکوت را ستایش کنید و جایی که لازم نبود، اصلاً صحبت نکنید که این کار می تواند جذابیت تان را دوچندان کند.

با انگیزه باشید

فرد جذاب همیشه در مورد کار، خصوصا شغل خودش انگیزه دارد. او می‌داند که علایقش چیست و باید به دنبال چه چیز هایی برود. هنگام کار تمرکز کافی دارد و غر نمی زند و ناله و شکایت نمی کند که همین نشان دهنده جذابیت بالایش است و تکلیفش با خودش معلوم است.

از جملات ریاکارانه استفاده نکنید

آیا افرادی را دور و بر خودتان دیده اید که به خاطر اینکه کارشان راه بیفتد، از دیگران تعریف و تمجید می کنند و شروع به تظاهر و ریا می‌ کنند؛ این افراد هرگز جذاب نیستند و شما احساس می کنید که چقدر شخصیت سطح پایینی دارند. افراد جذاب هرگز این کار را انجام نمی‌ دهند، به همه احترام می‌ گذارند اما هرگز ریا و تظاهر ندارند.

گفت و گو

سردرگم و گیج نباشید

شما نمی توانید در شلوغی و یک فضای به هم ریخته جذاب به نظر برسید. باید سعی کنید که همیشه منظم و مرتب باشید. باید از حالت گیجی و سردرگمی خودتان را رها کنید تا جذاب به نظر برسید و همیشه مسیر مستقیم را بشناسید و بدانید که چه کاره هستید.

انتقاد نکنید

افراد جذاب خیلی به دنبال انتقاد از دیگران نیستند. آن ها عینک خوش بینی به چشمان شان زده‌ اند و ویژگی‌ های خوب دیگران را می‌ بینند و همیشه سعی می‌ کنند تا در هر موضوع و اتفاقی نیمه پر لیوان را ببینند. خیلی شخصیت دیگران را آنالیز نمی‌ کنند و بیشتر به اصلاحِ شخصیت خودشان می پردازند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0