تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

تلخ ترین اتفاقات رخ داده در صحنه فیلمبرداری 

تلخ ترین اتفاقات رخ داده در صحنه فیلمبرداری 

صحنه های فیلمبرداری همیشه پر از اتفاقات پیش بینی نشده هستند، در هرلحظه هر اتفاقی ممکن است جان تمام عوامل فیلم را به خطر بیاندازد و حادثه ای تلخ رقم بخورد.

تلخ ترین اتفاقات رخ داده در صحنه فیلمبرداری 

تلخ ترین اتفاقات رخ داده در صحنه فیلمبرداری

صحنه فیلمبرداری مخصوصاً در فیلم های اکشن می تواند پر از اتفاقاتِ مختلف باشد و همه را شوکه کند. حتی بسیاری از بازیگران و عوامل فیلم در طول فیلمبرداری جان خود را از دست داده اند. در این قسمت از فرهنگ و هنر نمناک تلخ ترینِ این اتفاقات در صحنه فیلمبرداری در کل دنیا را به شما معرفی می کنیم که احتمالاً از آن ها حیرت زده می شوید.

سرقت در ۶۰ ثانیه

این فیلم صحنه های جذابی از خودرو های مختلف را نشان می داد که در سال ۱۹۷۴ ساخته شده بود اما همه چیز آن طور که می خواستند پیش نرفت. این کارگردان به شدت با استعداد بود اما نتوانست مدیریت حرکت خودروها را را به خوبی انجام دهد تا این که یکی از ماشین ها با کابل برق تصادف کرد و راننده آن به سرعت جان خود را از دست داد.

فیلم سینمایی

فرار نیمه شب

این فیلم در سال ۲۰۱۴ ساخته شد‌. در طول آن قرار بود که افرادی از ریل قطار عبور کنند و همزمان در حال تیراندازی باشند اما قطار با سرعت غیر قابل پیش بینی به سمت آن ها آمد‌. همزمان با آمدن قطار، تیراندازی هم ادامه داشت و خیلی ها فرار کردند اما دستیار کارگردان خوش شانس نبود و نتوانست از ریل قطار بیرون بیاید و فرار کند تا این که قطار از روی او رد شد.

منطقه گرگ و میش

این داستان به شدت تلخ و تراژدی بود. همه چیز در سال ۱۹۸۲ اتفاق افتاد که یکی از بازیگران همراه با دو فرزندش در حال تیراندازی از هلی کوپتر بودند و سکانس ‌آخر را بازی می کردند. داستان در مورد جنگ ویتنام و هلی کوپترهای ارتش بود تا این که کنترل همه چیز از دست افراد خارج شد. خلبان نتوانست هلیکوپتر را کنترل کند و این بازیگر همراه با دو فرزندش سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

حوادث فیلمبرداری

ددپول ۲

این فیلم که محصول سال ۲۰۱۷ است، یکی از فیلم های جذاب رینولد است که داستان بسیار منحصر به فردی دارد. وقتی که قرار بود این فیلم را بسازند، تعدادی موتورسیکلت را در طول فیلم نشان دادند که قرار بود نمایش اجرا کنند اما یکی از این صحنه ها با تصادف یکی از موتورسواران به اتمام رسید.

کلاغ

در این فیلم چندین اتفاق تراژدی پشت سر هم رخ داد و تلخ ترینِ آنها؛ این بود که باعث مرگ براندون لی شد که پسر بروسلی بود.‌ این اتفاق زمانی رخ داد که قرار بود اسلحه کاملا نمایشی شلیک شود اما داخل آن تیر واقعی بود.

اتفاقات تلخ در صحنه

تاپ گان

این فیلم در مورد شغل خلبانی صحبت می کند که یکی از پر خطر ترین شغل های جهان است. همه چیز خیلی خوب پیش می رفت تا اینکه خلبان در طول فیلم کنترل هواپیما را از دست داد و در دریا سقوط کرد و هیچ وقت آثاری از هواپیما پیدا نکردند‌.

هابیت

در این فیلم تعداد زیادی حیوان را وارد صحنه کردند؛ حیوان هایی که باید تحت کنترل می بودند اما افراد، دیگر قادر به کنترل کردن آن ها نشدند. وضعیت کنترل این حیوانات خیلی سخت و اسفناک شده بود. سه اسب، ۶ گوسفند و چند بز و حداقل ۱۲ مرغ در این فیلم حضور داشتند که همگی به خاطر مراقبت نامناسب از بین رفتند.

فیلم سینمایی

فاتح

این فیلم محصول سال ۱۹۵۶ است که می توانست جذاب ترین صحنه ها را ارائه دهد؛ به شرطی که این اتفاقات تلخ در آن رخ نمی داد. در این فیلم مجبور بودند به خاطر تست های انرژی هسته‌ای از مواد شیمیایی استفاده کنند که بسیاری از عوامل آن دچار مشکلات ریوی شدند و ۴۶ نفر آن ها در عرض ۳۰ سال جان خود را از دست دادند.

جهنده

این فیلم که در سال ۲۰۰۸ ساخته شد، فروش بسیار زیادی کرد اما تولید آن خطرات بسیار زیادی داشت. یکی از افراد در صحنه فیلمبرداری جان خود را از دست داد و یکی از آن ها هم به خاطر همین تصادف، آسیب بسیار شدیدی دید.

تصادف در صحنه

تبدیل شوندگان:نیمه تاریک ماه

این فیلم محصول سال ۲۰۱۰ و یکی از بی نظیر ترین فیلم های رباتیک است که البته صحنه های آن بی خطر نبودند و بسیاری از افراد در طول این فیلم با مشکلات جسمانی مواجه شدند‌. صحنه ماشین بازی ها خیلی عجیب و غریب بود و در نهایت این صحنه ها با آسیب تعداد زیادی از عوامل فیلم به اتمام رسید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0