تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دلکوویو، تکنولوژی در خدمت درمان میگرن

دلکوویو، تکنولوژی در خدمت درمان میگرن

میگرن سومین اختلال شایع جهان است. یک اختلال عصبی که باعث سردردهای شدید ضربان دار همراه با حالت تهوع و نشانگان دیگری مثل ضعف یا حساسیت به نور می شود.

دلکوویو، تکنولوژی در خدمت درمان میگرن

میگرن و راهکار درمانی آن

میگرن یکی از ناتوان کننده ترین اختلالات جهان است و می تواند به شدت روی بهره وری و کیفیت زندگی مبتلایان تاثیر منفی بگذارد. حملات میگرن ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشند و گاهی آنقدر شدید هستند که فرد مبتلا مجبور است تمام فعالیت های روزمره ی خود را کنار بگذارد.

به شکل سنتی، مسکن ها و داروهای مخصوص میگرن برای تسکین و مدیریت حملات میگرنی مورد استفاده قرار می گیرند. داروهایی که خود باعث مشکلات بزرگی مثل وابستگی و یا حتی سردرد مزمن می شوند. خوشبختانه در سال های اخیر فناوری به کمک مبتلایان به میگرن که تعداد آن ها در دنیا به بیش از ۱ میلیارد نفر می رسد آمده است. از ابزارهای هوشمند گرفته تا درمان های جدید، دوران مدرن ارمغان آور درمان های جدید و هوشمند برای مبتلایان به میگرن هستند.

تحریک عصب اکسیپیتال

این درمان جدید شکلی از عصب درمانی است که با استفاده از محرک خارجی عملکرد سیستم عصبی را تغییر می دهد. این درمان تاثیر شگفت انگیزی روی مبتلایان به میگرن دارد. این شیوه ی درمانی مستقیماً به کاهش درد در ناحیه ی سر و صورت می پردازد. مجموعه ای از الکترودها و محرک ها زیر پوست نصب می شوند و پالس های الکتریکی به عصب اکسیپیتال ارسال می شود.

تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست

این نیز یک شیوه ی عصب درمانی مدرن است که با استفاده از قرار دادن الکترود روی سطح پوست صورت می گیرد. این الکترودها ولتاژ پایینی از جریان الکتریکی به نقاط حساسی که درد میگرن در آن ها بسیار شدید است ارسال می کنند و با اثر گذاشتن روی سلول های عصبی و احساس درد، باعث تسکین درد می شوند.

درد میگرن

آیا فناوری می تواند خود باعث میگرن شود؟

شاید در ابتدا این گزاره عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که تحقیقات نشان می دهند فناوری باعث تشدید و بروز میگرن می شود. نور ناشی از صفحات تلفن همراه و همچنین امواج الکترومغناطیسی لوازم الکترونیکی مختلف روی عملکرد سیستم عصبی و مغز ما تاثیر می گذارند و در مبتلایان به میگرن می توانند منجر به بروز حملات میگرن یا تشدید سردردهای میگرنی شوند. متخصصان توصیه می کنند مبتلایان به میگرن همیشه نور صفحه ی نمایش خود را تنظیم کنند، از فیلتر نور آبی استفاده کنند و برای مدت طولانی به صفحه ی نمایش خیره نشوند.

یک راهکار خوب برای مبتلایان به میگرن قانونی است که اصطلاحاً به آن ۲۰-۲۰-۲۰ گفته می شود. به ازای هر ۲۰ دقیقه نگاه کردن به صفحه ی نمایش، بیست ثانیه به آن نگاه نکنید و به چیزی ۲۰ متر دورتر خیره شوید.

همچنین مبتلایان به میگرن بهتر است مراقب شیوه ی نشستن و دست گرفتن محصولات هوشمند باشند. آن ها باید سعی کنند چشمانشان با صفحه ی نمایش تقریباً ۶۰ سانتی متر فاصله داشته باشند.

امواج الکترومغناطیسی، عامل پنهان میگرن

ما در محاصره ی امواج الکترومغناطیسی مختلف هستیم. برخی از این امواج مستقیماً روی بدن ما تاثیر می گذارند (مثل پرتو ایکس) و در شرایط عادی با آن ها مواجه نمی شویم، اما گونه ی خفیف تری از این امواج هست که از تمام وسایل الکترونیکی ساطع می شود. تلفن همراه، مودم وای فای، وسایل الکترونیکی منزل نمونه های کوچک تر و ماهواره ها و دکل های مخابراتی و فرکانس های رادیویی نمونه های بزرگ تری از منابع این امواج هستند. تا مدت ها پیش بسیاری منکر تاثیر منفی این امواج روی بدن انسان بودند اما تحقیقات جدیدتر نشان می دهد که حتی تابش های خفیف این امواج نیز در صورت تداوم روی ساختار سلولی بدن ما و به خصوص سیستم عصبی ما تاثیر منفی می گذارند.

چرا امواج الکترومغناطیسی روی بدن ما تاثیر می گذارند؟

حقیقت خیلی ساده است. بدن ما جریان الکتریکی خودش را دارد. اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح بدهیم، غذایی که می خوریم حاوی عناصر دارای بار الکتریکی مثل منیزیم، پتاسیم و سدیم است. این یون ها کنترل کننده ی عملکردهای سیستم عصبی ما هستند. حتماً می دانید که چطور یک تب ساده با بالا بردن دمای بدن باعث مختلف شدن عملکردهای مختلف بدن می شود، امواج الکترومغناطیسی می توانند تاثیر مشابهی روی بار الکتریکی سیستم عصبی ما داشته باشد.

C:UsersHHDesktopDownloadsنمناکnamnak3.jpg

پد دفع امواج دلکوویو، فناوری ساده درمان میگرن

همانطور که دیدید اکثر فناوری های درمانی میگرن، فرآیندهای عصب درمانی پیچیده هستند که تنها برای تسکین درد شدید و فلج کننده در شدیدترین حملات میگرن به کار می روند. اما فناوری های دیگری هم هستند که بدون هیچ عارضه ی جانبی و تاثیر منفی می توانند منجر به بهبود قطعی میگرن شوند. پد دفع امواج دلکوویو یکی از این ابزارهاست. دلکوویو یک ابزار هوشمند ولی ساده است که با دفع امواج الکترومغناطیسی و کلیه ی تابش های مضر از شما در مقابل این موج ها محافظت می کند. مغز ما زمانی که خواب هستیم نیز به فعالیت خود ادامه می دهد و کوچک ترین اختلالی می تواند منجر به خواب زدگی و اختلالات خواب شود که خود از رایج ترین علل بروز سردردهای میگرنی است. دلکوویو با فراهم کردن خواب راحت، باعث کاهش حملات میگرن، کاستن از شدت و طول زمان آن ها می شود.

داشتن خواب منظم و راحت و همچنین چند ساعت بدون هیچ موج مضر یا میدان الکترومغناطیسی می تواند تاثیرات شگرفی هم روی بهبود میگرن در افراد مبتلا و هم بهبود وضعیت روانی و جسمی افراد به طور کلی شود. دلکوویو با طولانی کردن عمیق ترین مرحله خواب (N3)، یکی از درمان های میگرن مبتنی بر فناوری است. درمانی غیردارویی و غیر تهاجمی که عوارض جانبی ندارد و نه تنها به بهبود میگرن کمک می کند بلکه دیگر آثار منفی امواج الکترومغناطیسی روی بدن را نیز کاهش می دهد و به حداقل می رساند.

یکی دیگر از ویژگی های پد دفع امواج دلکوویو که روی میگرن تأثیر به سزایی دارد، جلوگیری از تحریک دستگاه عصبی توسط امواج الکترومغناطیسی است. با تحریک نشدن دستگاه عصبی، یکی از عوامل ایجاد میگرن از بین می رود و این موضوع می تواند باعث شود تا حملات میگرن با فاصله بیشتر نسبت به هم و همچنین با قدرت کمتر بروز کنند.

برای مقابله با امواج EMF نیازی نیست به شیوه ای باستانی و دور از تکنولوژی و لوازم الکترونیکی و هوشمند زندگی کنیم. کافی است نحوه ی استفاده ی خود از این ابزار را اصلاح کنیم و با پد دفع امواج دلکوویو، هر روز چند ساعت از این امواج دور باشیم تا از تجمیع این امواج و تاثیرات منفی آن در بدن خود جلوگیری کنیم. دلکوویو یک شیوه ی موثر برای درمان میگرن و سردردهای مزمن، بدون عوارض جانبی و کاملاً ایمن است. با قرار دادن این پد زیر بالشت خود، خوابی راحت را برای خود فراهم کنید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0