تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

راز ویکتوریا بکهام , غذای ویکتوریا برای پوست صاف و جوان

راز ویکتوریا بکهام , غذای ویکتوریا برای پوست صاف و جوان

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام در مصاحبه ای از ترفند ساده ای که برای داشتن چهره ای جوان و پوست شفاف به کار می برد پرده برداشت.

راز ویکتوریا بکهام , غذای ویکتوریا برای پوست صاف و جوان

راز ویکتوریا بکهام برای داشتن پوست بدون چروک فاش شد

خانم ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور و مدل، خواننده، بازیگر و صاحب برند لباس ویکتوریا بکهام است که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهد و در میانسالی هم پوستی زیبا و شفاف دارد.

به نظر شما راز پوست شفاف ویکتوریا بکهام چیست؟ او برای مراقبت از پوست خود چه کارهایی را انجام می دهد؟ در این بخش از نمناک راز ویکتوریا بکهام برای داشتن پوست بی نقص و بدون چروک را آورده ایم.

راز جوانی ویکتوریا بکهام

تک راز ویکتوریا بکهام برای زیبایی و جوانی پوست

ویکتوریا بکهام در طی مصاحبه ای با The Edit از راهی که برای داشتن چهره ای بدون نقص طی کرده است می گوید و پرده از راز جوانیش بر می دارد.

مصرف ماهی سالمون

یکی از رازهای داشتن پوستی صاف و سالم ویکتوریا بکهام مصرف ماهی سالمون است. ماهی سالمون دارای امگا ۳ فراوان بوده و اسید های چرب آن در تولید کلاژن و تقویت ساختار پوست نقش فراوانی دارد.

مصرف ماهی سالمون

دیگر اسرار جوانی پوست ویکتوریا بکهام

تک راز ویکتوریا بکهام، مصرف ماهی سالمون بود که در کنار آن، مواردی که در ادامه خواهید خواند عوامل موثر در حفظ جوانی پوست اوست.

ماساژ صورت

یکی دیگر از راز های زیبایی ویکتوریا بکهام، ماساژ صورت است و آن را می داند. ماساژ صورت موجب جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و آکنه های پوستی می شود و از تنش ها و استرس های که عامل خرابی پوست هستند، می کاهد.

استفاده از روغن های طبیعی

پوست شفاف و براق ویکتوریا بکهام به دلیل استفاده از محصولات بهداشتی طبیعی صورت است. او پس از هربار استحمام، با روغن های طبیعی مانند روغن زیتون پوست خود را مرطوب می کند.

روغن های طبیعی

مرطوب نگاه داشتن پوست

خشکی پوست باعث بروز مشکلات زیادی می شود.ویکتوریا بکهام از مرطوب کننده ها و آبرسان ها برای مرطوب نگه داشتن پوست استفاده می کند.

ماسک دور چشم

پوست دور چشم، یکی از حساس ترین بخش های پوست بدن است. ویکتوریا بکهام برای جلوگیری از ایجاد چین وچروک در اطراف چشم و جوانتر و شاداب تر به نظر رسیدن از ماسک دور چشم استفاده می کند.

خوردن ویتامین و مواد مغذی

یکی از دلایل جوان ماندن پوست ویکتوریا، خوردن غذا های مغذی و تامین ویتامین های بدن است. امگا ۳، ویتامین آ، ویتامین های گروه ب، ویتامین دی، سی و ای برای حفظ شادابی پوست مفید هستند.

خوردن ویتامین ها

دیگر مراقبتهای پوستی ویکتوریا بکهام

  • استفاده مداوم از ضد آفتاب
  • نوشیدن آب زیاد
  • استفاده از پاک کننده های ملایم
  • تونر، مرطوب کننده
  • خوردن میوه ها، سبزیجات و صیفی جات تازه و آبدار
  • ورزش
منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0