تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

رفع “مشکل دانلود تم سامسونگ”

رفع “مشکل دانلود تم سامسونگ”

اگر شما نیز در حین دانلود تم در فروشگاه گلکسی تم سامسونگ به مشکل خورده اید، در ادامه این گزارش از نمناک با نحوه رفع “مشکل دانلود تم سامسونگ”آشنا خواهید شد.

رفع “مشکل دانلود تم سامسونگ”

آموزش مشکل دانلود تم سامسونگ

شرکت جهانی سامسونگ بی شک یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها در جهان است که این روزها در سطح جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد چرا که در زمینه لوازم برقی و الکتریکی جزء بهترین ها و برترین ها است که در این میان گوشی های هوشمند این شرکت از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار هستند چرا که سامسونگ نهایت کیفیت و قابلیت را در گوشی های پرچم دار و میان رده و یا حتی پایین رده قرار داده است و با قیمت نسبتا ناچیزی نسبت به گوشی های موجود در بازار، می توانید اقدام به خرید کنید.

این در حالی است که سامسونگ بصورت پیش فرض برخی از برنامه ها و قابلیت ها را در گوشی های سامسونگ عرضه کرده که شما می توانید به سادگی از آنها استفاده کنید. برای مثال یکی این برنامه ها به نام galaxy themes است که یک برنامه کاربردی در زمینه تم ها و تصاویرهای زیبا و جذاب در میان کاربران گوشی های سامسونگ می باشد و شما می توانید تم ها و تصاویر مورد نظر خود را در صورت رایگان بودن، بصورت رایگان دانلود و استفاده کنید و در صورت پولی بودن نیز باید بهای آنرا بپردازید.

اما جدای از این حواشی، کاربران گوشی های سامسونگ گاها در این برنامه با مشکل روبرو می شوند که از مهم ترین آنها می توان به ساخت حساب و یا حتی دانلود نشدن تم ها و تصاویر حتی بعد از ساخت حساب کاربری اشاره کرد که از مهم ترین مشکلات کاربران گوشی های سامسونگ می باشد. به همین دلیل در ادامه این گزارش از نمناک قصد داریم شما را رفع مشکل دانلود نشدن تم سامسونگ و نحوه ساخت حساب کاربری سامسونگ آشنا سازیم. همراه ما باشید.

نحوه ساخت حساب سامسونگ

برای استفاده از برنامه galaxy theme اکثر کاربران گوشی های سامسونگ بر این باور هستند که می توانند بدون ثبت حساب کاربری سامسونگ اقدام به دانلود تم ها و تصاویر کنند. اما اگر شما حساب کاربری سامسونگ را ثبت نکرده اید، مشکل دقیقا اینجاست و باید فورا اقدام به ایجاد حساب کاربری سامسونگ کنید که در قسمت ذیل بصورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد؛

۱- وارد تنظیمات گوشی سامسونگ شوید و کمی به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه Accounts and backup را انتخاب کنید.

مشکل دانلود تم سامسونگ

۲- در صفحه بعدی گزینه Accounts را از بالای صفحه انتخاب کنید.

مشکل دانلود تم سامسونگ

۳- اینک شما به صفحه تمام حساب های ثبت شده در گوشی دسترسی پیدا خواهید کرد که در قسمت پایین همین حساب ها گزینه ای به نام Addaccount وجود دارد که می توانید حساب خود را ثبت کنید.

رفع مشکل دانلود تم سامسونگ

۴- در صفحه باز شده گزینه Samsung account را انتخاب کنید و سپس اقدام به ایجاد و یا وارد کردن حساب کاربری سامسونگ خود نمائید.

مشکل دانلود تم سامسونگ


رفع مشکل دانلود تم در سامسونگ

اما اگر آموزش بالا دردی از شما دوا نکرد، گزینه دیگری وجود دارد که بصورت تجربی ثابت شده است و شما می توانید به کمک آن اقدام به برطرف کردن مشکل دانلود شدن تم از گلکسی تم کنید. البته توجه داشته باشید که اگر شما حساب سامسونگ را وارد کرده اید و بعد از وارد کردن حساب سامسونگ شروع به دانلود کردن تم کرده اید، فقط از قسمت پائین گزینه ای به نامه Downloading اجرا می شود که شاید چندین دقیقه اینگونه باشد و شما نتوانید فایل موردنظر خود را دانلود و نصب کنید.

مشکل دانلود تم سامسونگ

اما رفع این مشکل چگونه ممکن است؟! برای رفع این مشکل شما یقینا در حال استفاده از دیتا گوشی هستید! برای رفع این مشکل اول از همه توصیه می شود با وای فای به اینترنت متصل شوید که بصورت تجربی این مشکل با این راه حل برطرف می شود و راه حل دوم حذف کش برنامه Galaxy Theme می باشد که با این دو راه حل می توانید اقدام به برطرف کردن این مشکل کنید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0