تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

روتین ضد پیری و چروک پوست رو بلدی؟

روتین ضد پیری و چروک پوست رو بلدی؟

یکی از نگرانی های بانوان با افزایش سن , چین و چروک پوستی است درحالی که با انجام دادن روتین ضد چروک پوست این نگرانی به کلی رفع میشود .

روتین ضد پیری و چروک پوست رو بلدی؟

روتین فوق العاده مفید ضد چروک و پیری پوست

محصولات بی شماری برای جلوگیری از پیری پوست در دسترس هستند که شاید در انتخاب آن ها سردرگم شوید و ندانید که باید کدام یک را خریداری کنید. در این قسمت از بهداشت و سلامت نمناک تعدادی از روش های ضد پیری پوست را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید همیشه پوست جوان و سالمی داشته باشید.

پوست زیبا

پاک سازی ملایم

سعی کنید از یک پاک کننده پوست هنگام شب برای از بین بردن کثیفی و آلودگی و بقایای میکاپ خود استفاده کنید. اگر مایل هستید صبح ها هم می توانید این کار را انجام دهید. پاک کننده های فومی به اندازه کافی قوی هستند که بتوانند آلودگی ها را از بین ببرند اما برای پوست حساس بهتر است که از محصول متناسب با آن استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید باشد ، آب را داخل پوست نگه دارد و پوست را بیش از حد خشک نکند.

سرم پوست

برای این که در برابر رادیکال های آزاد، نور آبی و آلودگی از پوست تان محافظت کنید، از سرم آنتی اکسیدان همراه ویتامین c هنگام صبح استفاده کنید. این سرم برای افرادی که پوست خشک دارند ، به شدت موثر است. چند قطره از این محصول ؛ پوست شما را آبرسانی کرده و روشن تر می کند.

سرم پوستی

ضد آفتاب

هرگز برای محافظت از پوست دیر نیست؛ حتی اگر در گذشته نور آفتاب به پوست شما آسیب وارد کرده باشد. از ضد افتاب به صورت روزانه با spf 30 یا بیشتر استفاده کنید. بسیار مهم است که هر روز ضد آفتاب بزنید، نه فقط در روز های آفتابی.

مرطوب کردن با کرم صورت

هنگامی که صحبت از مرطوب کننده می شود، باید به دنبال کرم صورت حاوی سرامید باشید که این اسید های چرب باعث تقویت پوست می شوند و خشکی و حساسیت را نیز از بین می برند. همچنین آبرسانی زیادی روی پوست انجام می دهند اما سبک هستند و حالت سنگین و چربی روی پوست شما ایجاد نمی کنند.

کرم مرطوب کننده

پایان کار با رتینول

پوست شما هنگام شب خودش را ترمیم می کند. پس می توانید از محصولات رتینول به عنوان نرم کننده استفاده کنید. این سرم مواد را به صورت تدریجی وارد پوست می کند؛ بنابراین کمی طول می کشد تا مواد به طور کامل به داخل پوست نفوذ کند . همچنین می توانید آن را هنگام صبح استفاده کنید . آن قدر هم سبک است که بتوانید زیر میکاپ، آن را به صورت تان بزنید.

لایه برداری

لایه برداری؛ سلول های مرده را از روی سطح پوست برمی دارد، باعث درخشندگی طبیعی پوست می شود و هر محصول مراقبتی که بعد از آن استفاده کنید را بهتر جذب می کند و در نتیجه یک ماده ضد پیری است.

ماسک زغال

پپتیدها

پپتیدها به عمق پوست نفوذ می کنند و چین و چروک ها را به صورت عمقی برطرف می کنند . کافی است از محصول حاوی پپتید با مشورت پزشک استفاده کنید تا دوباره درخشندگی طبیعی پوست شما برگردد.

نیاسینامید

محصول حاوی نیاسینامید که یک نوع ویتامین ب ۳ است، کمک می کند تا رطوبت داخل پوست باقی بماند. می توانید آن را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

کرم مراقیت پوست

هیالورونیک اسید

این ماده شبیه یک اسفنج عمل می کند، مقدار زیادی آب را به خودش جذب می کند و سپس آن را داخل پوست نگه می دارد و باعث زیباتر شدن پوست و پر کردن داخل چین و چروک شده و پوست جوان و گلگونی را به شما تحویل می دهد.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0