تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

سورپرایز تولد مژده لواسانی

سورپرایز تولد مژده لواسانی

مژده لواسانی مجری مشهور برنامه های تلویزیونی در سالروز تولد خود، دل نوشته ای جالب به همراه عکسی از سورپرایز دوست خود را منتشر کرد.

سورپرایز تولد مژده لواسانی

جشن تولد سی و دو سالگی مژده لواسانی

مژده لواسانی مجری مشهور برنامه های تلویزیونی که از سه سالگی فعالیت رسانه ای خود را با برنامه سلام کوچولو، آغاز کرده و در طی این سالها اجرای برنامه ای مختلفی همچون عصر خانواده، کافه سوال، شب آرام، روبه راه، بسته پیشنهادی و …را بر عهده داشت تولد سی و دو سالگی خود را جشن گرفت.

این مجری مشهور خانم، متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران است و امروز همزمان با سالروز تولد خود دل نوشته ای را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

مژده لواسانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت:

به وقت شبِ ٢٠ آبانِ ١٤٠٠

حالا دو سال از تولد سی سالگی ام میگذرد

از سی سالگی، مژده ی دیگری شده ام. این مژده با همه ی سالهای قبل از ٣٠ سالگی اش فرق دارد اما راستش را بخواهید، بیشتر دوستش دارم.

قدری آرام تر، بسیار صبور تر. دیگر سخت دلبسته ی چیزی میشود و آسان تر دل میبُرد. می گذارد و می گذرد و قدر آن یارانِ جانی را که با او در این گذار و گذرها، هم راهند را بیشتر می داند و دلش قرص است به بودنشان که نارفیق نیستند و میشود در هوای اعتمادشان زندگی کرد.

حالا با جهانش به صلح رسیده است. حالا شاید خنده هایش کمتر باشد اما عمیق تر است و دلخوشی هایش کوچکتر و ساده تر. مثلاً دلخوش است به لحظه به همین لحظه که ممکن است کسی این متن را بخواند و ساده و صمیمی و صادقانه بگوید:

تولدت مبارک! 

تکمله:عکس، خاطره ی اولین غافلگیری امسال در اواخر مهر ماه است. به کوشش نرگس زیبا و عزیزم که حکم خواهر کوچیکه را دارد در قلبم و همسر مهربانش… 

مژده لواسانی

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0