تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مدل ناخن مناسب دست هایتان چیست؟

مدل ناخن مناسب دست هایتان چیست؟

یکی از راه های زیبایی دست مانیکور است. تشخیص اینکه کدام مدل ناخن به دست شما می آید بسیار آسان است.

مدل ناخن مناسب دست هایتان چیست؟

مدل ناخن دست مناسب انگشتان دست شما کدام است

دست ها و ناخن ها یکی از مورد توجه ترین نقاط بدن هستند که خانم ها برای زیبایی و آرایش آن سلیقه زیادی به خرج می دهند .یکی از رایج ترین بخش های آرایش دست, مانیکور و فرنچ کردن مدل های مختلف طراحی ناخن است.

هنگامی که ناخن ها را مانیکور می کنید باید در انتخاب مدل ناخن دقت کنید و بدانید که بهترین مدل برای انگشتان شما کدام است. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید مدل مناسبی برای ناخن هایتان انتخاب کنید و دستان خود را زیبا و جذاب نمایید.

مدل های معروف ناخن و انتخاب آنها براساس فرم دستان شما

مدل ناخن بادامی :

این مدل ناخن طرفداران زیادی دارد و در قسمت بالای خود باریک تر می شود. ناخن های بادامی شکل ظریف و کشیده است و برای انگشتان باریک و بلند مناسب است اما برای ناخن های کوتاه مناسب نیست پس اگر انگشتانی باریک و بلند دارید، حتما آن را امتحان کنید. این مدل ناخن خود را با لاک هایی به رنگ های خنثی یا کمرنگ با طرح های هنری بی ارایید.

مدل ناخن بادامی تیز:

این مدل برای ناخن های کوتاه و انگشنان لاغر مناسب است و در میان ستاره هایی همچون فرگی و لیدی گاگا خیلی محبوب است. برای اینکه ناخنی به این مدل داشته باشید اضلاع ناخن خود را مساوی و موازی سوهان کنید و کم کم نوک آن را باریک کنید تا به اندازه دل خواهتان برسد.

مدل ناخن بادامی

مدل ناخن مناسب با فرم دست

مدل ناخن گرد:

مدل گرد بهترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند ناخن هایشان کوتاه و طبیعی دیده شود. این مدل ناخن های شما را باریک و بلندتر نشان خواهد داد بنابراین برای افرادی که انگشتان کوتاه و پهنی دارند، مناسب است اما برای افرادی که دارای انگشتان تان باریک هستند مناسب نیست.

این مدل ناخن برای خانم های شاغل که وقت کمی برای گذراندن در آرایشگاه دارند مناسب است. همچنین این مدل ناخن به دلیل کوتاهی احتیاج به مراقبت اندک دارد.باید بدانید که شما هیچ محدودیتی در انتخاب لاک خود ندارید و هر رنگی را می توانید انتخاب نمایید چرا که هر رنگ لاکی با این طرح ناخن جور در می آید.

مدل ناخن مربع :

این مدل ناخن استقامت بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و به سختی می شکند و برای انگشتان کوتاه مناسب است. افرادی که احساس قدرتمندی دارند و به اشیاء گران بها علاقه مند هستند بیشتر ناخن های خود را به این شکل در می آورند.

برای بدست آوردن این مدل، دو ضلع جانبی ناخن را موازی و صاف سوهان کنید ، لبه آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد. بعد از ایجاد مربع با سوهان ناخن دو گوشه تیز ناخن را کمی انحنا دهید.برای لاک ناخن هایتان از رنگ های روشن، جیغ و براق استفاده کنید.

مدل ناخن

مدل ناخن زیبای مربع ای

مدل ناخن بیضی- مربع:

مدل بیضی- مربعی یکی از ظریف ترین اشکال ناخن است که با سمباده ناخن های بلند و با ادغام مدل شیک بیضی و مدل مربع به دست می آید. این مدل ناخن برای افرادی که ناخن های بلند و باریک دارند، مناسب است.

برای اینکه ناخن هایتان را به این مدل در آورید ابتدا ناخن خود را به شکل مربع کامل درآورید و اضلاع جانبی آن را صاف و موازی کنید. زوایای تیز را سنباده بکشید تا گرد و منحنی شود اما ناخن تان را طوری گرد نکنید که از مدل مربعی بیفتد.هر رنگ لاکی، از رنگ های کمرنگ و ملایم گرفته تا رنگ های جیغ و پر رنگ برای این مدل از ناخن زیبا است.

مدل ناخن بالرین

این مدل ناخن از سوهان زدن نوک ناخن تیپ دشنه ای به دست می آید واسم خود را از کفش رقاصه های باله گرفته است.

کاشت ناخن

مدل ناخن بالرین 

مدل ناخن بیضی تیز

این مدل تقریبا شبیه به مدل بادامی است اما باید قسمت بالای آن را پهن تر سوهان بکشید. مدل بیضی هم برای انگشتان کوتاه و پهن هم برای انگشتان بلند و کشیده مناسب است.

لاک های مناسب برای این مدل از ناخن لاک هایی با رنگ های پاستلی و طرح های هنری است.

مدل ناخن مستطیلی:

مدل گلدانی یا مدل مستطیلی مانند مدل مربعی است و سر صافی دارد از نظر قدی بلندتر از مدل مربعی می باشد. این مدل به دلیل بلندی ناخن و سطح کم نوک ناخن، احتمال شکنندگی بالایی دارد.

مدل ناخن تیز:

این مدل ناخن که طرفداران زیادی دارد و مدلهای زیبایی از آن را در دنیای مد نمناک مشاهده کرده اید برای افرادی که انگشتان و صدف ناخن کوچکی دارند، مناسب است اما به افرادی که انگشتان کشیده ای دارند، توصیه نمی گردد. احتمال شکستن این نوع ناخن ها بسیار بالاست و به محافظت بیشتری احتیاج دارد.

مدل ناخن دشنه ای

ناخن های دشنه ای انگشتان را بسیار بلند نشان می دهند . این ناخن ها از سمباده زدن تیپ ناخن های بادامی به دست می آید و مورد علاقه افراد ماجراجو ،پرهیجان و گرم مزاج است. نگهداری از این تیپ ناخن ها بسیار دشوار است.

ناخن زیبا

مدل ناخن دشنه ای 

مدل ناخن رژ مانند

این مدل ناخن تیز و لبه دار است و از نظر شکل شبیه رژ می باشد. استفاده از این تیپ ناخن کمی شجاعت و جرات میخواهد.

مدل ناخن پاچه ای یا پا اردکی

نام این شکل ناخن از یک کلمه اسپانیایی به معنای پاچه دم پا گرفته شده زیرا شکل آن شبیه پاچه یا پای اردک است. یک هنرپیشه آمریکایی اولین بار از این نوع ناخن ها استفاده نمود.

انتخاب مدل ناخن دست مناسب

  • اگر ناخن شما پهن است، به آن مدل بیضی-مربع بدهید.
  • اگر باریک است، از مدل مربع استفاده کنید.
  • اگر ناخن هایتان را کوتاه نگه می دارید، مدل گرد را انتخاب کنید.
  • اگر ناخن هایتان مسطح هستند، مدل مربع یا بیضی-مربع برای شما مناسب است.
منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0