تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مرده ای که با دیدن خواهرش زنده شد!!

مرده ای که با دیدن خواهرش زنده شد!!

زن جوانی که به دلیل حمله صرع جان خود را از دست داده بود و مرگ او کاملا توسط پزشکان تایید شد، به نحوه باورنکردنی پس از مرگش زنده شد!!

مرده ای که با دیدن خواهرش زنده شد!!

زنده شدن عجیب یک زن فردای روز مرگش

تا پیش از این اخبار متعددی در مورد زنده شدن مرده ها شنیده و خوانده اید اما این ماجرای عجیب و غریب همیشه جذابیت دارد و هر داستان به گونه ای مخاطب را شگفت زده می سازد پس آماده باشید تا در این بخش از گوناگون نمناک ماجرای دیگری از این قبیل بخوانید.

زن جوان ۳۲ ساله ای به نام ” اسی دانبار” در کارولینای جنوبی براثر حمله صرع جان خود را از دست داد و پزشکان مرگ او را تایید کردند. جسد این زن همان موقع دفن نشد و قرار شد روز بعد مراسم خاکسپاری برگزار شود.

” اسی ” خواهری داشت که در شهر دیگری زندگی می کرد و پس از شنیدن این خبر درخواست کرد مراسم را تا رسیدن او به تعویق بیاندازند تا او بتواند برای آخرین بار خواهرش را ببیند. ساعت ۱۱ روز بعد جسد ” اسی ” داخل تابوت گذاشته و برای دفن آماده شد اما هنوز خبری از خواهرش نبود. به دلیل طولانی شدن تعویق و تاخیرها در نهایت تصمیم بر این شد که جسد را دفن کنند.

خواهری که رسید و خواهری که داخل تابوت زنده شد

چند دقیقه از قرار دادن تابوت داخل قبر نگذشته بود که خواهر ” اسی ” خود را به محل برگزاری مراسم خاکسپاری رساند. به سرعت تابوت را از داخل قبر بیرون آوردند تا این دو خواهر برای بار آخر همدیگر را ملاقات کنند، ملاقاتی که اتفاقی باورنکردنی در آن رخ داد.

درب تابوت باز شد تا خواهر ” اسی ” او را ببیند اما با صحنه ای شوکه کننده مواجه شد، ” اسی ” وقتی وجود خواهرش را حس کرد، داخل تابوت زنده شد، نشست و لبخندی زد و به این دنیا بازگشت.

مرده ای که با دیدن خواهرش زنده شد!!

این اتفاق غیرقابل باور به یکباره همه چیز را تغییر داد، خواهر ” اسی ” و تمام حاضرین پا به فرار گذاشتند و حادثه ای هم برای یکی از کشیش ها در جریان این فرارها رخ داد. پس از زنده شدن این زن ۳ کشیشی که در مراسم حضور داشتند از ترس داخل قبر افتادند و یکی از آنها دچار شکستکی دنده شد البته به این دلیل که دو کشیش دیگر هنگام تلاش برای فرار از قبر و آن محل، از روی او عبور کرده بودند.

زنده شدن عجیب این زن در سال ۱۹۱۵ میلادی یکی از جنجالی ترین اخبار آن زمان شد و با تیتر و عناوین مختلفی مثل زامبی زنده و … در رسانه ها منتشر گشت. ” اسی دانبار ” بعد از این اتفاق ۴۰ سال دیگر زندگی کرد و در نهایت در سال ۱۹۵۵ از دنیا رفت تا اهالی برای بار دوم برای او مراسم تشییع جنازه برگزار کنند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0