تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

وحشت مرد با دیدن وضعیت زنش داخل سطل آشغال سرکوچه!!

وحشت مرد با دیدن وضعیت زنش داخل سطل آشغال سرکوچه!!

مرد بینوا سراسیمه خود را به سطل آشغال رساند، اما کار از کار گذشته بود؛ همسرش در وضعیتی قرار داشت که او آرزو میکرد هیچ وقت چنین نمیشد.

وحشت مرد با دیدن وضعیت زنش داخل سطل آشغال سرکوچه!!

مرگ عجیب یک زن با سقوط داخل سطل آشغال

در میان لیست مرگهای عجیب و دردناک تاریخ، نام “شیلا دکوستر” به عنوان یکی از عجیب ترین موارد گزارش شده ثبت شده است، گزارشی که جزئیاتش را در این بخش از گوناگون نمناک خواهید خواند.

در سال ۲۰۱۱، “شیلا دکوستر” ۶۲ ساله ساکن تولیدو، اوهایو چند ساعت داخل سطل آشغال افتاده بود تا این که بالاخره او را پیدا کردند. این خانم با صورت داخل سطل آشغال افتاده بود و چند ساعت طول کشید تا شوهرش پیدایش کند. به دلیل اینکه چند ساعت نتوانسته بود نفس بکشد، از دنیا رفته بود. شوهرش زمانی او را پیدا کرد که پاهای خانمش را بیرون سطل اشغال دید.

شوهر این خانم ماجرا را این گونه تعریف کرد که:” با دیدن وضعیت عجیب همسرم به سرعت خودم را به او رساندم، ابتدا فکر می کردم این قضیه شوخی است اما وقتی پاهایش را داخل سطل آشغال دیدم به شدت شوکه شدم. او را صدا زدم اما جوابی نشنیدم تا اینکه در نهایت متوجه اتفاق هولناکی که برایش رخ داده بودف شدم. “

سطل زباله

این دو؛ ۴۳ سال از ازدواجشان می گذشت و همیشه سطل اشغال خود را برای خالی کردن به سر کوچه می بردند. این بار وقتی که این خانوم می خواست سطح آشغال را خالی کند، سطل از دستانش رها شده و به داخل سطل بزرگ می افتد و او زمانی که میخواهد سطل داخلی را بیرون بکشد، خودش داخل آن افتاده و خفه میشود. البته به گفته همسرش، او به مشکلات پزشکی از جمله سرگیجه و بیماری آنوریسم ذهنی دچار بوده است که در افتادنش داخل سطل اشغال بی تأثیر نبوده است.

این خانم همچنین دچار کمر درد بوده و اخیراً جراحی زانو هم انجام داده بود. قبلا هم از این که سطل آشغال آن ها خیلی بزرگ بود، شکایت می کرد و می گفت نمی توانم آن را تکان دهم؛ مخصوصاً زمانی که بیمار شده بود، شرایط برایش سخت تر بود؛ زیرا سطل اشغال بسیار بزرگ و بسیار سنگین بود و تکان دادن آن قدرت زیادی میخواست.

این اتفاق واقعاً تلخ و تراژدی بود؛ این مرگ یکی از عجیب ترین و غیر قابل باور ترین مرگ ها در طول تاریخ است.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0