تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرمی مرد۲۰۰ کیلویی به خاطر دخترش+عکس

کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرمی مرد۲۰۰ کیلویی به خاطر دخترش+عکس

یکی از چاق ترین مردهای دنیا ۱۰۰ کیلوگرم کاهش وزن را فقط به عشق دخترش انجام داد. راز لاغری او رژیم ساده خانگی بود.

کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرمی مرد۲۰۰ کیلویی به خاطر دخترش+عکس

راز  کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرمی با رژیم غذایی ساده

مردی که حدود ۲۰۰ کیلوگرم وزن داشت با تلاش و ارده قوی توانست نیمی از وزنش را کم کند .

“آئرون مانکتون ” ۲۹ ساله اهل لانگ وری واقع در جنوب شرق ملبورن گفت :من یک سفر جهنمی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم ۱۰۰ کیلو از وزنم را کم کنم اما بعد از کاهش وزن ، بعد از سالها توانستم طعم زندگی با جسمی راحت و متناسب را تجربه کنم.

کاهش وزن مرد 200 کیلویی 

عکس قبل از کاهش وزن مرد ۲۰۰ کیلویی

100 کیلو کاهش وزن

عکس چاق ترین مرد بعد از ۱۰۰ کیلو کاهش وزن

 

ماجرای کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرمی مرد ۲۰۰ کیلویی:

ماجرا از آنجا آغاز شد که ماه آپریل سال گذشته ” مانکتون ” با ۲۰۰ کیلوگرم نزد پزشک رفت تا برای دردی که در سینه اش احساس می کرد معاینه و درمان شود. پزشک معالج بعد از معاینه از او راجع به خانواده اش سوال کرد که آیا فرزندی دارد یا نه و بعد از آنکه مرد از علاقه به دختر سه ساله اش برای پزشک تعریف کرد پاسخ تلخی شنید.

پزشک از این علاقه پدر به دخترش استفاده کرد و او را به نوعی ترساند.

“آئرون مانکتون ” می گوید:بعد از معاینه اولیه پزشک متوجه شدم که خطری مرا تهدید می کند. پزشک با گفتن تنها یک جمله که ” دختر سه ساله ات از سال بعد زندگی اش را بدون تو ادامه خواهد داد ” مرا متوجه تمام ماجرا کرد و تنها راه چاره ای را که پیش رویم گذاشت این بود که مصرف مشروبات الکلی و نوشیدنی های مصنوعی را حذف کن و غذاهای گیاهی و بخارپز را جایگزین غذاهای سرخ کردنی و فراوری شده مصرف کن.

از آنجایی که سابقه مرگ با بیماری قلبی در خانواده ما در صد بالایی داشت متوجه جدیت خطر شدم . در ان لحظه فقط به “هانا” دخترم فکر می کردم که چرا باید به دلیل ناپرهیزی های من آینده ای سخت داشته باشد.

 مرد 200 کیلوگرمی

کاهش وزن مرد ۲۰۰ کیلوگرمی به خاطر علاقه به دخترش هانا

کاهش وزن عجیب

کاهش وزن عجیب و باورنکردنی مرد ۲۰۰ کیلویی به خاطر  دخترش

 

رژیم غذایی ساده برای کاهش وزن سریع به اندازه ۱۰۰ کیلوگرم

برای لاغر شدن ابتدا به سراغ قرص های لاغری رفتم اما بعد از گذشت هفته ها تنها چند کیلو وزن کم کرده بودم به همین دلیل به عادات غذایی خودم نگاهی انداختم و تا حد ممکن مضرها را از مفیدها جدا کردم. تصمیم جدی به ترک مصرف مشروبات الکلی و فست فودها در قبال ورزش روزانه و مصرف سبزیجات به خصوص سبزیجات سبز رنگ آغاز راه سخت من شد.

 قبل از کاهش وزن زمانی که در رابطه با رژیم های لاغری سریع و سالم چیزی می شنیدم با خود می گفتم که تمام اینها دروغ است اما عشق به “هانا” واقعیت زیبای کاهش وزن و لاغری واقعی را به من ثابت کرد.

 راز اصلی کاهش وزن من و رژیم لاغری سریع و فوق العاده برای از بین بردن چربی ها چیز غیرمعمولی نبود بلکه تنها کار سخت من جایگزین کردن غذاهای با چربی بالا و جایگزین کردن غذاهای سالم طبیعی بود. من هیچ خوردنی سالمی را از برنامه غذایی ام حذف نکردم.

100 کیلو گرم کاهش وزن

۱۰۰ کیلو گرم کاهش وزن با رژیم غذایی و لاغری ساده

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0