تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

پاداش ۱۰۰ هزار دلاری به ۱۳۸۴ کارمند یک شرکت!

پاداش ۱۰۰ هزار دلاری به ۱۳۸۴ کارمند یک شرکت!

مدیرعامل یک شرکت خصوصی به مناسبت جشن سال پرباری که پشت سر گذاشتند به هر یک از ۱۳۸۱ کارمند این شرکت مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش داد.

پاداش ۱۰۰ هزار دلاری به ۱۳۸۴ کارمند یک شرکت!

پاداش ۱۰۰۰۰۰ دلاری برای تک تک کارمندان یک شرکت !

مدیر عامل شرکت های بزرگی که در توسعه و روند تولیدات خود پیشرفت قابل توجهی داشته اند خود را موظف به قدردانی از کارکنان شرکت می دانند و هرچند سال یک بار پاداشی را برای کارمندان خود متقبل می شوند به همین منظور «هیلکُرپ» که یک شرکت خصوصی اکتشاف و تولید نفت و گاز طبیعی در تگزاس آمریکاست و مدیرعامل این شرکت جِف هیلدر برند می باشد به مناسبت جشن سال پرباری که پشت سر گذاشتند به هر یک از ۱۳۸۱ کارمند این شرکت مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش داد. به نظر می رسد سانتا کلوز واقعیت دارد!

کارمندان شرکت

به گفته ی کارمندان، روسای شرکت آقایان هیلدربرند و لالیکر به آن ها قول داده بودند اگر کارکنان بتوانند ظرف ۵ سال آینده شرکت را تا دو برابر بزرگ تر کنند، پاداش بزرگی به تک تک آن ها تعلق خواهد گرفت و امروز نیز آن ها به محض محقق شدن هدفشان به وعده خود عمل کردند.
با چنین پاداش هایی جای تعجب ندارد که برای سومین سال پیاپی نام این شرکت در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر برای کار کردن قرارگرفته است.
البته این نخستین باری نیست که چنین پاداش هایی به کارکنان «هیلکُرپ» داده می شود؛ سال ۲۰۱۰ نیز به هر یک از کارکنان گفته شد از بین یک ماشین ۵۰۰۰۰ دلاری و چک ۳۵۰۰۰ دلاری پاداش خود را انتخاب کنند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=41884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0