تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رخشان بنی اعتماد داور بخش رقابتی جشنواره ونیز شد

رخشان بنی اعتماد داور بخش رقابتی جشنواره ونیز شد

نام رخشان بنی اعتماد کارگردان مطرح کشورمان به عنوان یکی از اعضای هیات داوران بخش رقابتی جشنواره ونیز مطرح شد.

رخشان بنی اعتماد داور بخش رقابتی جشنواره ونیز شد

رخشان بنی اعتماد به عضویت هیات داوران جشنواره ونیز درآمد

رخشان بنی اعتماد کارگردان سرشناس کشورمان، به عنوان داور بخش رقابتی جشنواره ونیز انتخاب شد. رخشان بنی اعتماد در هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز ، جایزه بهترین فیلمنامه را برای فیلم قصه ها به دست آورد ، اکنون به عنوان داور در این جشنواره حضور دارد.

رخشان بنی اعتماد داور جشنواره ونیز شد

با اعلام نام اعضای هیات داوری بخش های مختلف جشنواره ونیز مشخص شد که رخشان بنی اعتماد، کارگردان سرشناس سینمای ایران یکی از اعضای هیات داوران بخش رقابتی افق های جشنواره است.
امی کانان مان، کارگردان آمریکایی و مارک کازینس، فیلمساز ایرلندی، آندریاس دوپار، فیلمنامه نویس آرژانتینی، فین تورچ، فیلمساز بلژیکی و ربکا زلاتوفسکی، فیلمساز فرانسوی دیگر اعضای این هیات داوری به ریاست جیانی آملیو کارگردان ایتالیایی هستند.

رخشان بنی اعتماد

رخشان بنی اعتماد کارگردان کشورمان

بخش افق های جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم «نیکو ۱۹۸۸» به کارگردانی سوزانا نیچیارلی آغاز به کار می کند. هفتادوچهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز از هشتم تا ۱۸ شهریور (۳۰ اوت تا ۹ سپتامبر) برگزار می شود. همانگونه که پیش از این اعلام شده بود در این دوره از جشنواره فیلم ونیز، آنت بنینگ ریاست هیات داوری بخش رقابت اصلی را برعهده دارد.
بنینگ نخستین زنی است که از سال ۲۰۰۶ به این سو برای ریاست هیات داوران بخش رقابت اصلی جشنواره ونیز برگزیده می شود. او ریاست هیات داورانی را برعهده دارد که برندگان جوایز اصلی جشنواره از جمله شیرهای طلایی و نقره ای را انتخاب می کنند.
بخش رقابت اصلی جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم «کوچک شدن» به کارگردانی الکساندر پاین شروع می شود. از دیگر فیلم های تایید شده برای حضور در جشنواره می توان به «روح هایمان در شب» با بازی جین فوندا و رابرت ردفورد اشاره کرد. ردفورد و فوندا در جشنواره ونیز جایزه یک عمر دستاورد هنری می گیرند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=102636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0