تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

نیما کرمی و مهران رجبی در سفر حج + عکس

نیما کرمی و مهران رجبی در سفر حج + عکس

نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از سفر حج به همراه مهران رجبی در زمستان ۸۷ به روز کرد.

نیما کرمی و مهران رجبی در سفر حج + عکس

سفر حج آقای مجری و بازیگر سرشناس طنز

نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر در صفحه شخصی اینستاگرامش به خاطره بازی با یک عکس قدیمی پرداخت. این مجری کشورمان با انتشار عکسی در کنار مهران رجبی یادی از سفر حج در زمستان سال ۸۷ کرد.

مهران رجبی همسفر نیما کرمی در سفر حج زمستان ۱۰ سال پیش بود که این مجری جوان یادی از آن کرد و عکسی از این سفر به یادماندنی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

مهران رجبی همسفر نیما کرمی در سفر حج

نیما کرمی

عکسی از نیما کرمی و مهران رجبی در سفر حج

نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت : یادش بخیر زمستان سال هشتاد و هفت بود،حج تمتع و من همراه دوستان و همکاران سر خوش از طواف خانه خدا و رمی جمرات . دلم خواست . ای کاش دوباره قسمت بشه با یه تفاوت بزرگ ، اون هم نبود آل سعود و زیارت راحت برای هموطنان و تمام مسلمانان جهان . انشاالله…

نیما کرمی و علی نیکزاد

نیما کرمی و علی نیکزاد مجریان برنامه صبحی دیگر

هنرمندان و بازیگران زیادی در مراسم حج شرکت کرده اند اما مهران رجبی همسفر نیما کرمی در این سفر بود که خاطره آن بعد از ۱۰ سال هنوز هم برای نیما کرمی یکی از بهترین ها است.

نیما کرمی

نیما کرمی و همسرش زینب زارع

نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر است که چند سال است اجرای این برنامه را برعهده دارد و همسرش زینب زارع یکی از مجریان تلویزیون است و این زوج به تازگی برای بار دوم صاحب فرزند شدند.

مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون

مهران رجبی اولین بار با بازی در بچه های مدرسه همت شناخته شد و در فیلم سینمایی کودک و سرباز اثر نقش ماندگاری را جلوی دوربین برد که مورد ستایش واقع شد.

مهران رجبی

مهران رجبی در سریال دکتر قریب

یکی از به یادماندنی ترین نقش های مهران رجبی بازی او در سریال دکتر قریب بود که همیشه در ذهن ها ماندگار است. از دیگر سریال هایی که مهران رجبی به عنوان بازیگر در آنها حضور داشت میتوان به سریال سه در چهار ، کوبار ، سرزمین کهن ، لیسانسه ها ، دردسرهای عظیم و …. اشاره کرد.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=109260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0