تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۱ دی

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۱ دی

امروز اول دی همزمان با سالروز تولد تعداد زیادی از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۱ دی

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در ۱ دی

پاییز باهمه زیبایی هایش از زمین رخت بربست و زمستان سایه اش را بر زمین افکند. امروز اولین روز از آغاز زمستان است و سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که روز تولدشان با اولین روز زمستان همزمان است.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد ۱ دی هستند ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد ۱ دی هستند

نیما بانکی

نیما بانکی کارگردان و بازیگر سینمای ایران ۱ دی ۱۳۵۲ در تهران متولد شد.

 نیما بانکی

نیما بانکی به عنوان بازیگر، کارگردان، تدوین گر، مدیر فیلمبرداری و عکاس حضور پررنگی را در سینما و تلویزیون تجربه کرد و در فیلم هایی چون الو الو من جوجوام، مهریه بی بی، بچه های طلاق، پیک سحر، تهران ۱۱، شمس العماره و … به عنوان بازیگر حضور داشت.

رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری کشورمان ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران متولد شد.

 رامبد جوان

رامبد جوان که با بازی در سریال خانه سبز و همسران در میان مخاطبان شناخته میشد با اجرای برنامه خندوانه به محبوبیت بیشتری رسید و علاوه بر بازیگری کارگردانی چند اثر سینمایی را برعهده داشت. نگار جواهریان بازیگر کشورمان همسر رامبد جوان است.

امرالله احمدجو

امرالله احمدجو کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان ۱ دی ۱۳۳۲ در اصفهان متولد شد.

امرالله احمدجو

امرالله احمدجو یکی از کارگردان های معروف سینما است که کارگردانی آثاری چون روزی روزگاری، سردار جنگل، تفنگ سرپر و پشت کوه های بلند را برعهده داشت.

عبدالرضا کاهانی

عبدالرضا کاهانی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان ۱ دی ۱۳۵۲ در نیشابور متولد شد.

عبدالرضا کاهانی

عبدالرضاکاهانی فعالیت هنری را با فیلم کوتاه آغاز کرد و کارگردانی فیلم هایی چون اسب حیوان نجیبی است، استراحت مطلق، ما شما را دوست داریم خانم یایا، بیست، بی خود و بی جهت را برعهده داشت و جوایز متعددی از جشنواره های مختلف را تابحال از آن خود کرده است.

محمد نوری

محمد نوری خواننده کشورمان ۱ دی ۱۳۰۸ در رشت متولد شد.

محمد نوری

محمد نوری مدرس آواز و خواننده کشورمان یکی از چهره های سرشناس دنیای موسیقی بود که جایزه خورشید طلایی را به نشان قدردانی از زحمات ۵۰ ساله اش در موسیقی دریافت کرد و به عنوان یک چهره ماندگار شناخته میشود.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=113035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0