تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هالیوودی هایی که بوی بد میدهند !!

هالیوودی هایی که بوی بد میدهند !!

در میان چهره های مشهور و پرطرفدار هالیوودی هستند افرادی که دیگران به دلیل بوی بد دهان و بدن آنها، سعی می کنند زیاد نزدیکشان نشوند.

هالیوودی هایی که بوی بد میدهند !!

هالیوودی های کثیف که اهمیتی به بهداشت خود نمیدن

اگر تا به حال فکر می کردید سلبریتی ها افرادی هستند که هر دقیقه و ثانیه به تمیزی خود اهمیت می دهند، بدانید که اشتباه می کنید. شاید برایتان جالب باشد اما بسیاری از افراد مشهور دنیا هستند که واقعاً عادت های حال به هم زنی دارند و شما نمی توانید مانند آن ها زندگی کنید. در این قسمت از چهره های نمناک قصد داریم افراد مشهور هالیوودی را به شما معرفی کنیم که تقریبا کثیف زندگی می کنند.

جانی دپ

جانی زندگی خیلی تمیزی ندارد. اکنون ۵۳ ساله است و جزء سلبریتی های محبوب محسوب می شود اما او باید قبل از هر کاری عادت بهداشت شخصی اش را تغییر دهد. این سلبریتی تمایلی به دوش گرفتن ندارد. او مدت زمان طولانی لباسش را عوض نمی کند تا این که بوی بدنش واقعاً منزجرکننده شود. او اظهار کرد که دوش گرفتن را اصلاً دوست ندارد. ما گاهی اوقات مجبور می شویم که در هفته هر روز دوش بگیریم اما او سعی می کند این قضیه را با دئودورانت حل و فصل کند.

جانی دپ

جسیکا سیمپسون

جسیکا یکی از سلبریتی هایی است که دهانش واقعا بوی بدی می دهد. علت آن هم این است که عادت ندارد به طور منظم دندان هایش را مسواک کند. یعنی ممکن است در هفته فقط ۲ الی ۳ بار دندان هایش را مسواک بزند. همین باعث می شود دهانش بوی بسیار بدی پیدا کند. البته او در مصاحبه هایی که تا بحال انجام داده، پذیرفته است که عادات بهداشتی را نادیده می گیرد اما اکثر روز ها دوست ندارد که دندان هایش را مسواک بزند و بیان کرد:به خاطر اینکه مسواک یک حالت لغزنده روی دندان ایجاد می کند، اصلاً تمایلی به انجام این کار ندارد.

برد پیت

برد پیت از جذاب ترین مردان جهان است و طرفداران بسیار زیادی دارد اما جزء سلبریتی های کثیف هالیوودی محسوب می شود. علت آن هم نوع حمام کردن بردپیت است. او اصلاً حمام طولانی ندارد و در عرض چند دقیقه وارد حمام می شود و فقط یک لیف ساده روی بدنش می کشد. همین باعث می شود کثیفی ها و آلودگی ها به راحتی از روی بدن او پاک نشوند، به همین دلیل بدنش بوی بدی می دهد.

برد پیت

کامرون دیاز

کامرون قوانین مخصوص به خودش را در زندگی دارد و نسبت به آن ها احساس رضایت می کند و عقیده دارد همین باعث شده که به یک زن مستقل تبدیل شود اما جالب است بدانید که او عادات کثیفی هم دارد. اول از همه این که اصلا از دئودورانت بدن استفاده نمی کند. همین شرایط را بدتر می کند. او تا چند روز یک لباس می پوشد و بعد از عرق کردن لباس هایش را عوض نمی کند و فقط چند روز یکبار، لباس هایش را دور می اندازد و به شستن آن ها هم عقیده ای ندارد.

کولین فارل

کولین یکی از بامزه ترین سلبریتی های مشهور است که در دهه چهل زندگی اش به سر می برد. او خیلی زیاد سیگار می کشد و همین بوی سیگار باعث شده که بدنش بوی بد بگیرد. علاوه بر اینکه سیگار می کشد، بهداشت فردی را هم به شکل حداقلی اجرا می کند و در نتیجه می توانید تصور کنید که چقدر بدنش بوی بد بدهد. او به دوش گرفتن و حمام علاقه خاصی ندارد و تا چند روز هم لباسش را عوض نمی کند و همه اینها باعث می شود که بدنش بوی بسیار بدی بدهد.

کولین فارل

جنیفر انیستون

جنیفر جذاب و زیبا و بسیار محبوب است. سبک زندگی او کاملاً طبیعی است. او رژیم غذایی خوبی دارد، ورزش می کند و همیشه خودش را جذاب نگه می دارد اما این سلبریتی ۴۷ ساله دهان بسیار بدبویی دارد. کسانی که با او معاشرت داشته اند، به این موضوع اظهار کردند که او زیاد قهوه می خورد و دهانش را کم مسواک می زند. همه این ها باعث می شود که دهانش بوی بدی داشته باشد.

اورلاندو بلوم

شاید بسیار غم انگیز باشد اما اورلاندو هم جزء سلبریتی های کثیف محسوب می شود. برخلاف اینکه ظاهر جذابی دارد اما خیلی در زندگی واقعی به عادات بهداشتی اش رسیدگی نمی کند. او روز هایی را سپری می کند، بدون اینکه حمام کند یا لباسش را عوض کند. حتی با همان لباس ها می خوابد و صبح که بیدار می شود با همان لباس ها به محل کار یا هر جای دیگری در بیرون از منزل می رود و همچنین دندان هایش را مسواک نمی زند و سگش هم با او در یک تخت می خوابد. همه این ها باعث می شود که بدن و دهانش بوی بسیار بدی بگیرد.

اورلاندو بلوم

متیو مک کانهبی

متیو هم سبک زندگی مخصوص به خودش را دارد اما جالب است بدانید او هم جزء افرادی است که بدنش بوی بدی می دهد. او ۲۰ سال است که هیچ استفاده ای از دئودورانت نداشته است. در نتیجه زیر بغلش اکثر اوقات بو می دهد اما در هر حال با وجود بوی بد بدن، احساس اعتماد بنفس بالایی می کند و خودش عقیده دارد که بدنش بوی بدی نمی دهد و این بو کاملاً طبیعی است و عقیده دارد که دیگران هم باید با این قضیه کنار بیایند.

جون ریورز

جون هم یک خانم سن بالای کثیف است که اقدامات آرایشی بسیار زیادی انجام می دهد اما به بهداشت خود اهمیت نمی دهد. او هم جزء آن دسته از افراد مشهوری است که از دئودورانت و خوشبوکننده استفاده نمی کند به همین دلیل همیشه بوی بدی می دهد.

جون ریورز

اسنوکی

اسنوکی هم جزء آن دسته از سلبریتی هایی است که به رعایت بهداشت شخصی عقیده ای ندارد و در آن بسیار ضعیف عمل می کند. روتین مراقبت از پوست او بسیار ضعیف بوده و از مواد خوبی برای انجام این کار استفاده نمی کند و معمولاً به دوش گرفتن هم اهمیت زیادی نمی دهد. همین بوی بد بدن او را دو برابر می کند.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز یک سلبریتی محبوب بوده که برای شغلش تلاش زیادی را انجام داده و استرس های زیادی را هم متحمل شده اما او عاداتی دارد که ترک کردنشان سخت است. بریتنی از آن دسته از افرادی است که تا چند روز پشت سر هم دوش نمی گیرد و عقیده ای هم به استفاده از خوشبو کننده ندارد. همین باعث می شود که بدنش بوی بدی داشته باشد؛ تا جایی که کسی به او نزدیک نشود. او به حدی شلخته است که اگر پتویش را کنار بزنید، ممکن است با یک تکه پیتزا از شب قبل مواجه شوید.

بریتنی اسپیرز

مگان فوکس

مگان یکی از جذاب ترین زنان هالیوودی است که شخصیت های بسیار متفاوتی را اجرا کرده و استایل جذابی دارد اما او عادات کثیفی هم دارد که آن را به شکل یک راز در زندگی خودش نگه می دارد. او معمولاً از سیفون توالت استفاده نمی کند که همین باعث می شود خانه اش بوی بدی بدهد. او خانه را تمیز نمی کند و همه چیز روی کف زمین خانه اش ریخته شده است؛ مگر این که یک خدمتکار به داد آن خانه برسد.

رابرت پتینسون

رابرت هم یکی دیگر از بازیگران جذاب است که طرفداران بسیار زیادی دارد. باید بدانید که او هم عادات شخصی بهداشتی اش را رعایت نمی کند. او جزء سلبریتی هایی است که دوش نمی گیرد و لباسش را چند روز پشت سر هم عوض نمی کند و همین باعث می شود که اطرافیانش نتوانند خیلی به او نزدیک شوند.

رابرت پتینسون 

مارلین مونرو

مارلین مونرو سمبل یک فرد جذاب بین المللی است. اما در خلوت خودش به بهداشت اهمیت زیادی نمی دهد. او باد معده بسیار بد بویی دارد و شاید در تصور هیچ کسی نگنجد که یک زن به این جذابی تا این حد بد بو باشد. او همچنین در رختخوابش غذا می خورد و باقیمانده غذایش را روی تشک، پتو و تخت رها می کند، زیرا نصف شب دوباره غذا می خورد و همین کار، کثیفی بسیار زیادی را به بار می آورد و تکه های خشک شده زیادی از غذایش در تخت خواب او پیدا می شوند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=114115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0