تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

وقتی کتایون ریاحی نانوا میشود! + تصاویر

وقتی کتایون ریاحی نانوا میشود! + تصاویر

کتایون ریاحی بازیگر خوب سریال یوسف پیامبر اینستاگرامش را با عکسی از خودش در حال پختن نان به روز کرد.

وقتی کتایون ریاحی نانوا میشود! + تصاویر

پختن نان به سبک کتایون ریاحی

کتایون ریاحی بازیگر محبوبی است که کمتر کسی پیدا میشود که هنرمند توانای کشورمانن را نشناسند . کتایون ریاحی از همان روز که نقش زهرا را در پدرسالار بازی کرد تا چندی پیش که در نقش زلیخا در فیلم یوسف پیامبر ظاهر شد در بین مردم محبوب بود. این بازیگر توانای کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار یک عکس از خودش در نانوایی به روز کرد.

کتایون ریاحی با انتشار این عکس نوشت

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در حال پختن نان

کتایون ریاحی نوشت :از کودکی دوست داشتم این خمیرهای نرم و سفید را در دست بگیرم … و نان …. نان عزیز و عطرش را که بوی زندگی و آرامش میدهد…

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در حال پختن نان

کتایون ریاحی با بازی در مجموعه پدرسالار توانست هنر خود را به همه نشان دهد و حضور او در مجموعه های روزهای زندگی و به ویژه مجموعهٔ تلویزیونی پس از باران از او چهره ای شناخته شده ساخت. بازی کتایون ریاحی در مجموعه های «پس از باران» و «شب دهم» نیز چشمگیر بود.

او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در «شام آخر» مهم ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی هنرمند خوب کشورمان

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=99896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0