تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۹ بهمن

چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۹ بهمن

امروز ۲۹ بهمن همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشوید.

چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۹ بهمن

چهره های مشهور ایرانی که در ۲۹ بهمن متولد شدند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به ۲۹ بهمن ماه رسیدیم. امروز ۲۹ بهمن همزمان با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در دنیای موسیقی و بازیگری فعالیت دارند.

در این مطلب از چهره های نمناک شما را با این دو چهره مشهور ایرانی آشنا میکنیم، با همراه ما باشید.

این چهره های مشهور ایرانی در ۲۹ بهمن متولد شدند

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان اولین کار حرفه ای خود را با سریال کهنه سوار در سال ۱۳۷۶ به کارگردانی اکبر خواجویی آغاز کرد.

اولین کار سینمایی شیوا ابراهیمی با فیلم مسافر در سال ۱۳۷۸ بود، او حضور موفقی در سریال مدینه و پرده نشین داشت. شیوا ابراهیمی ازدواج کرده و یک دختر به نام نفس دارد.

شیوا ابراهیمی

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان ۲۹ بهمن ۱۳۷۰در شهر کرج متولد شد.

از این ساعت نخستین آلبوم رسمی مهدی احمدوند است که در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد. دومین آلبوم رسمی این هنرمند در ۱۴ دی ۱۳۹۵ با نام ساعت هفت منتشر شد.مهدی احمدوند نخستین کنسرت رسمی خود را در ۲۴ مهر ۱۳۹۳ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد.

مهدی احمدوند

شهرام ناظری

شهرام ناظری خواننده ، موسیقی دان و آهنگساز کشورمان ۲۹ بهمن ۱۳۲۸ در کرمانشاه متولد شد.

شهرام ناظری یکی از پرافتخارترین چهره های موسیقی کشورمان است که سبک موسیقی آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی را وارد دنیای هنر کرد و اولین آلبومش را با محمدرضا شجریان روانه بازار موسیقی کرد . این دو چهره از مهم ترین هنرمندان عرصه موسیقی ملی هستند که شهرت جهانی دارند.

شهرام ناظری

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=113368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0