تاریخ : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024
3

بلای دردناک برنزه شدن روی صورت زن جوان + تصاویر

بلای دردناک برنزه شدن روی صورت زن جوان + تصاویر

زن جوان زیبایی که با هدف برنزه شدن به یکی از مراکز سولار مراجعه کرده بود ۱ ساعت بعد از پایان کار متوجه شد که چیزی به پایان عمرش باقی نمانده تنها به دلیل عوارض برنزه کردن.

بلای دردناک برنزه شدن روی صورت زن جوان + تصاویر

صورت زن جوان بعد از برنزه شدن به شدت آسیب دید

تا کنون در مورد خطرات سولاریوم و عوارض برنزه کردن بسیار شنیده اید و می دانید که به خصوص برای برخی از جنس پوستها این کار به هیچ وجه توصیه نمی شود ، اثبات این نکته ها را می توانید در ماجرای تلخی که برای زن جوان رخ داد مشاهده کنید .وقتی زن جوان تصمیم به برنزه شدن گرفت هیچگاه حتی فکرش را هم نمی کرد که برای همیشه سلامتی و زیبایی پوستش را از دست بدهد.

برنزه شدن

عاقبت تلخ برنزه شدن

از زیبایی برنزه شدن تا رسیدن به سرطان پوست 

مادر ۲۷ ساله به نام Willoughby از آلاباما و فرند ۲ ساله اش تصاویری رو در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده به عنوان یک هشدار برای دختران جوانی که به فکر برنزه کردن پوست خود هستند و خیلی زیاد برای این کار تاکید می کنند. این دختر جوان در حال حاضر می گوید

بعد از برنزه کردن پوست خود و بعد از ۱ سال متجوه شدم که سرطان پوست گرفته ام و آثار اونبر روی صورت من مشخص شد که شما درادامه تصاویر اون رو مشاهده می کنید. البته این عکسها شاید شما را ناراحت کند اما خواستم به شما بگویک که برنزه کردن و زیبا بودن بهایی دارد که ما این بهار ا با از دست دادن زیبایی خودم پرداخت کردم.

 تصاویر عوارض برنزه شدن روی پوست صورت زن جوان

برنزه شدن

عوارض برنزه شدن روی پوست صورت زن جوان

عوارض برنزه شدن

نشانه های دردناک برنزه شدن روی پوست صورت

برنزه شدن

پوست سالم زن جوان قبل از برنزه شدن

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=16009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0