تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

روز مادرانه ماه عسلی ها با حضور سه مادر نمونه + تصاویر

روز مادرانه ماه عسلی ها با حضور سه مادر نمونه + تصاویر

دومین قسمت برنامه ماه عسل در سال ۹۷ با اجرای احسان علیخانی و حضور موسس بنیاد خیریه مادر روی آنتن رفت و طی مراسمی از مادران نمونه تجلیل شد.

روز مادرانه ماه عسلی ها با حضور سه مادر نمونه + تصاویر

در دومین روز برنامه ماه عسل در سال ۹۷ چه گذشت

برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی در دومین روز پخش خود در سال ۹۷ با محوریت مادران نمونه روی آنتن رفت. مجری محبوب برنامه ماه عسل در دومین برنامه اش میزبان غلامرضا محمدی موسس بنیاد مادر بود و در این برنامه به گفتگو با این بزرگ مرد کشورمان و داستان پرفراز و نشیب زندگی اش پرداخت.

غلمرضا محمدی موسس بنیاد مادر مهمان برنامه ماه عسل شد و داستان زندگی پرفراز و نشیبش را روایت کرد و از انگیزه اش برای تاسیس بنیاد مادر گفت.

موسس بنیاد مادر مهمان ویژه برنامه ماه عسل

موسس بنیاد مادر داستان زندگی اش را اینگونه شرح داد :من در دل خانواده ای عشایر متولد شدم و از میان ۹ فرزند خانواده فرزند ششم و پسر اول بودم و چون بعد از چند دختر به دنیا آمده بودم برای پدرم خیلی عزیزتر بودم و اصلا دوست نداشت که از او دور باشم اما زمانی که بعد از گرفتن دیپلم تصمیم گرفتم برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروم مانع من نشد و همیشه دعای خیر او و مادرم پشت و پناهم بود و زمانی که از سفارت آمریکا پذیرش گرفتم هرچه داشتند فروختند و هزینه سفر من را تامین کردند و من رفتم .

موسس بنیاد مادر

غلامرضا محمدی موسس بنیاد مادر در برنامه ماه عسل

۴ سال در آمریکا بودم و لیسانسم را گرفتم و آنجا هرکاری برای تامین هزینه های زندگی ام انجام دادم و زمانی که فوق لیسانس قبول شدم تصمیم گرفتم که به ایران برگردم. وقتی به شیراز رسیدم نه پدرم به استقبالم آمد و نه مادرم و وقتی علت را پرسیدم گفتند که آنها در خانه منتظر هستند . چند ساعتی که تا منزل راه بود برایم چند سال گذشت و زمانی که به کوچه منزلمان رسیدم و مادرم را دیدم کمرم شکست. پدرم یک سال و نیم بود که فوت کرده بود و چون وصیت کرده بود من درسم را ادامه بدهم به من چیزی نگفتند.

تصمیم گرفتم در ایران بمانم و با مادرم زندگی را بسازیم و شروع کردم به سخت کار کردن و از طریق کار در شهرداری و راه سازی هزینه های زندگی را تامین میکردم تا اینکه مادرم به فکر ازدواج من افتاد و من برای همسرم شرط کردم که باید با خانواده من زندگی کند.

موسس بنیاد مادر

غلامرضا محمدی موسس بنیاد مادر و همسرش در برنامه ماه عسل

همسر غلامرضا محمدی موسس بنیاد مادر مهمان دیگر احسان علیخانی در ماه عسل شد و از همراهی با همسرش در طول زندگی مشترکشان گفت.

انگیزه غلامرضا محمدی از تاسیس بنیاد مادر چه بود

موسس بنیاد مادر درباره انگیزه تاسیس این موسسه گفت:من کارهای خیریه زیادی برای پدرم انجام داده بودم و تصمیم گرفتم تا زمانی که مادرم زنده است کار خیری برای او انجام دهم و روزی از مادرم درباره تاریخ تولدش پرسیدم و متوجه شدم که مادرم متولد ۱۱ مهر بود و تصمیم گرفتم در این روز هدیه خوبی به مادرم بدهم و با مشورت اطرافیانم توانستم بنیاد مادر را تاسیس کنم و در آن از مادران نمونه استان های مختلف تجلیل کنم .

احسان علیخانی

تجلیل از مادران نمونه در برنامه ماه عسل احسان علیخانی

در بخش پایانی برنامه سه مادر نمونه مهمان برنامه ماه عسل شدند و درباره سختی هایی که در زندگی متحمل شده بودند تا فرزندانی نمونه را تحویل جامعه دهند صحبت کردند.

منبع : namnak.com
حتما بخوانید :
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=27474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0