تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

ازدواج متفاوت دخترو پسر میلیاردر

ازدواج متفاوت دخترو پسر میلیاردر

به دلیل ثروت زیاد عروس و داماد تمامی دوستان و آشنایان منتظر برگزاری مراسمی بسیار باشکوه و مجلل بودند اما آخر کار آنجور که دیگران توقع داشتند نشد.

ازدواج متفاوت دخترو پسر میلیاردر

ماجرای ازدواج کاملا متفاوت دو میلیاردر جوان

این روزها مراسم ازدواج بسیار متمولانه و رویایی شده است و عروس و داماد با خرج هزینه های هنگفت سعی دارند بهترین مراسم ازدواج را به خود اختصاص دهند اما در گوشه و کنار این کره خاکی مراسم ازدواج ساده به دور از تجمل گرایی نیز برگزار می شود. شنیده ها حاکی از این است که زک لگدن اسمیت” و “الیس روثچالید” که هر دو فرد بسیار متمول محسوب میشوند، با داشتن قدرت مالی فراوان مراسم عروسی خود را بسیار ساده و تنها با حضور خانواده های خود برگزار نمودند.

ازدواج میلیاردرها

مراسم ازدواج زک لگدن اسمیت و الیس روثچالید

زک لگدن اسمیت که تصویرش را در این بخش از نمناک مشاهده می کنید سردبیر سابق یک مجله اکولوژیستی خانوادگی است که بعد از فوت پدرش در سال ۱۹۹۷ به یک ثروت ۱٫۲ میلیارد پوندی دست پیدا کرد. الیس روثچالید نیز یکی از سرمایه گذاران بزرگ تجاری می باشد که بعد از خودکشی پدر ۴۸ ساله اش در سال ۲۰۰۸ به یک ثروت ۱٫۸ میلیارد پوندی دست یافت.

ازدواج دختر و پسر میلیاردر

زک لگدن اسمیت و الیس روثچالید اخیرا طی مراسم ساده ای با یکدیگر ازدواج کرده اند. مراسم ازدواج این زوج ثروتمند یکی از ساده ترین مراسم های ازدواج بود که در آن تنها ۴۲ میهمان حضور داشتند که خانواده و دوستان نزدیک آنها بودند.

آنها شب ازدواجشان را به جای صرف هزینه های گزاف و اقامت در هتلهای گرانقیمت در یک کلبه کاهگلی با اجاره بهای شبی ۵۰ پوند سپری کردند. آقای اسمیت بسیارعاشق است، بنابراین دور از انتظار نبود که او یک فضای ساده روستایی برای مهمترین روز زندگی اش انتخاب کند.

ماجرای ازدواج دو میلیاردر

هر چند این ازدواج، ازدواج دوم زک لگدن اسمیت محسوب می شود. او در سال ۱۹۹۹ ازدواج کرده بود و دارای سه فرزند بود اما در سال ۲۰۱۰ او و همسرش از هم جدا شدند و بیش از ۲۰ میلیون پوند از ثروتش را به همسر اولش پرداخت.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=28719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0