تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

پرهزینه ترین شهرهای جهان

پرهزینه ترین شهرهای جهان

براساس فهرست منتشرشده مبنی بر هزینه های صرف شده در برخی از شهر ها، پرهزینه ترین شهرهای جهان در سال ۲۰۱۴ توسط موسسه مشاوره «مرسر» آمریکا اعلام شد.

پرهزینه ترین شهرهای جهان

بیشتر وقتها ممکن است در مورد چگونگی جمعیت یا جاذبه های بسیاری از شهرها بحث یا گفتگو شود اما این بار بحثی که می خواهیم در پیش بگیریم در رابطه با پرهزینه ترین شهرها است. شهرهایی که در استفادۀ پوشاک و مسکن و مواد غذایی بر اساس رده بندی هایی که انجام می شود در صدر جدول قرار می گیرند. در این میان موسسۀ مرسر با کنار هم قرار دادن اطلاعات ریزو درشت از هزینه های صرف شده در شهر ها، پرهزینه ترین شهرهای دنیا در سال ۲۰۱۴ را اعلام کرده است.

نیویورک

به نقل از پایگاه خبری سی آرآی، موسسه مشاوره مرسر (Mercer) آمریکا چندی پیش رده بندی پرهزینه ترین شهرهای دنیا در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد که بر اساس آن، «لواندا» پایتخت «آنگولا» در مقام نخست قرار دارد.
شهر «هنگ کنگ» چین نیز از مقام ششم در سال ۲۰۱۳ به مقام سوم ارتقا یافت.
موسسه مشاوره مرسر بر حسب هزینه ها در زمینه های مواد غذایی، مسکن، ترابری، پوشاک و بهای کالاهای روزمره در شهرهای مختلف جهان محاسبه کرده و این فهرست را منتشر کرد.
به غیر از «لواندا» و «هنگ کنگ»، «انجامنا» پایتخت «چاد» در مقام دوم، سنگاپور در مقام چهارم و زوریخ سوییس در مقام پنج قرار دارد.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=32259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0