تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
2

تبریک جالب شریفی نیا در شب تولد دخترش مهراوه + تصاویر

تبریک جالب شریفی نیا در شب تولد دخترش مهراوه + تصاویر

محمدرضا شریفی نیا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در ۲۹ فروردین ۹۴ تولد ۳۴ سالگی دخترش مهراوه را به سبک بسیار جالبی تبریک گفت که در ادامه همراه با چند پیام تبریک دیگر مشاهده می کنید.

تبریک جالب شریفی نیا در شب تولد دخترش مهراوه + تصاویر

محمدرضا شریفی نیا بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در سالروز تولد ۳۴ سالگی دخترش مهراوه با انتشاری عکسی جالب که پر از نوشته و امضا بود تولد او را به طور خاص و ویژه تبریک گفت و در توضیح آن نوشت:٢٩ فروردین اگر تو به دنیا. نمی آمدی هیچ اتفاق خاصی رخ نمی داد فقط دنیا یک دختر کم داشت راستی دنیا به چه درد می خورد وقتی یک دخترکم داشت.

مهراوه شریفی نیا

بازیگران دیگری از جمله سودابه بیضایی و علی اوجی و… نیز در این روز از تبریک به مهراوه شریفی نیا بی نصیب نمانده اند که در ادامه پیام تبریک این هنرمندان را مشاهده می کنید.

سودابه بیضایی هم با انتشار عکس زیر نوشت :

مهراوه جاان نازنین تولدت مبااارکمهراوه جاان نازنین تولدت مبااارک ….. امیدوارم همیشه پراز عشق و شادی و آرامش باش

سودابه بیضایی

علی اوجی بازیگر سریال در حاشیه هم نوشت :

 مهراوه همیشه برای من بیش از یه دوست و همکار ارزش داشته رفیق به بودنت افتخار میکنم و آرزو میکنم همیشه سرحال و سلامت و در قلب مردم جا داشته باشی همینجور که الان داری

مهراوه شریفی نیا و علی اوجی

مهراوه شریفی نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ و فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا است . خواهر کوچک تر او ملیکا شریفی نیا است که او هم مانند بقیه اعضای خانواده بازیگری را انتخاب کرده است .

 مهراوه شریفی نیا دارای دیپلم ریاضی فیزیک و فارغ التحصیل کارشناسی موسیقی شاخه نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر است .

آغاز فعالیت بازیگری او از سال ۱۳۶۸ با فیلم سینمایی دزد عروسکها به کارگردانی محمدرضا هنرمند بود و تاکنون در فیلم های سینمایی و تلویزیونی پرمخاطبی ایفای نقش کرده است .

 اما او علاوه بر بازیگری در موسیقی هم فعالیت می کند، آغاز فعایت موسیقی او از سال ۱۳۷۱ در کلاسهای ارف پارس تحت نظارت آقای ناصر نظر است که از سال ۱۳۷۳شروع به نوازندگی پیانو کرده و از سال ۱۳۸۰ هم تدریس پیانو را آغاز کرده است.

مهراوه شریفی نیا با نقش آفرینی در سریال های متعدد از جمله ساعت شنی،تا ثریا و … توانست قابلیت های خود را در عرصۀ بازیگری نشان دهد وی به تازگی نیز در سریال معمای شاه در نقش ثریا همسر محمدرضا شاه جلوی دوربین رفته است.

سریال معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. این سریال داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می کشد. در این مجموعه ۱۶۱۱ بازیگر و بیش از ۱۵۱ نفر از عوامل سینمای ایران حضور دارند.

مهراوه شریفی نیا در معمای شاه

مهراوه شریفی نیا
 

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=33486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0