تاریخ : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024
3

در آغوش گرفتن شیر ها در حیات وحش + تصاویر

در آغوش گرفتن شیر ها در حیات وحش + تصاویر

حیات وحشی در کشور روسیه دارای ویژگی خاصی نسبت به سایر حیات وحش ها می باشد به طوری که بغل کردن شیر ها در آنجا آزاد می باشد.

در آغوش گرفتن شیر ها در حیات وحش + تصاویر

در آغوش گرفتن شیر ها

یکی از اماکنی که ممکن است شما پس از مسافرت به کشورها یا شهرهای مختلف از آنجا بازدید کنید، شهر بازی و باغ وحش ها می باشند که می توانند هم برای خودمان و هم برای اعضای خانواده مان سرگرم کننده و مفرح باشد.بعد از ورود به حیات وحش و کمی گشت و گذار و قدم زدن در آنجا شاید با دیدن قفس شیرها کمی احساس رعب و وحشت نمایید با اینکه آنها به شما هیچ صدمه ایی نخواهند زد.اما باغ وحشی در روسیه به یک دلیل غیر قابل باور خبر ساز شد که جزئیات کامل این باغ وحش را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.
باغ وحشی به نام “باغ وحش صفری” واقع در روسیه است که اتفاقات درون آن شاید برای شما قابل باور نباشند و حتما پس از شنید آن شوکه خواهید شد.
 
بغل کردن شیر ها

در آغوش گرفتن شیرها در حیات وحش توسط مردم

سالانه تعداد زیادی توریست از سرتاسر جهان به این باغ وحش که در روسیه واقع است می ایند تا بتوانند شیرها را در آغوش بگیرند و حتی برای هیچ یک از این شیرها قفس وجود ندارد و از تورهایی تنها به عنوان دیوار در اطراف این باغ وحش استفاده شده است.
آقای “اولگ زبکوف” ۵۰ ساله ،صاحب این باغ وحش می باشد که این شیرها را از زمانی که آنها کوچک بودند ،مراقبت می نماید و به همین علت این شیرها او را دوست دارند.زبکوف نیز به توریست هایی که برای تماشا و در آغوش گرفت آنها به این باغ وحش می آیند،با رعایت قوانین بهداشتی اجازه می دهد تا آنها را در آغوش بگیرند و در غیر اینصورت آنها از تماشا و در آغوش گرفتن این شیرها محروم می شوند.
 
در آعوش گرفتن شیر

بغل کردن شیرها در حیات وحش

تشریح اتفاقات این باغ وحش به زبان “تاتیانا آلکساگینا” این گونه است؛زمانی که شما وارد باغ وحش می شوید،شیرها به آغوش شما می پرند و سپس شما را با خودشان در اطراف باغ وحش می چرخانند.زندگی کردن آنها در باغ وحش ما،باعث تبدیل شدن آنها به یک حیوانی مهربان شده است و با ورود مهمانان ما به باغ وحش سعی بر استقبال از آنها را دارند و در مقابل، مهمانان ما به هیچ وجه باور نمی کنند که یک شیر می خواهد آنها را در آغوش بگیرد.همچنین افرادی که در باغ وحش با زبکوف همراه اند،از هر آسیبی ایمن هستند و در غیر اینصورت جان آنها در خطر خواهد بود.
منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=51823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0