تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

کشف جسد ۸ عضو خانواده پس از ۷۱ سال + عکس

کشف جسد ۸ عضو خانواده پس از ۷۱ سال + عکس

در زمان حکومت وحشتناک هیتلر ،به دلیل کشتار دردناک دسته جمعی “اعضای خانواده” بسیاری توسط مامورین این نظام کشته شدند.

کشف جسد ۸ عضو خانواده پس از ۷۱ سال + عکس

کشف اعضای خانواده پس از ۷۱ سال

در زمان نازی ها، اغلب افراد برای نجات دادن اعضای خانواده خود یا عدم درد افرادی که به بیماری های مزمن و علاج ناپذیری مبتلا بودند بصورت مخفیانه که در آسایشگاه های آلمان و یا اطراف آن زندگی می کردند را می کشتند.

بطور کلی این اولین برنامه نازی ها برای کشتار دسته جمعی افراد بود. یک خانم ۸۱ ساله موفق به کشف باقیمانده ۸ نفر که بصورت دسته جمعی در کنار یکدیگر دفن شده بودند، شد. این گورستان در لهستان واقع است و همچنین در کنار اجساد یک پوتین مخصوص سربازان نازی بود که نشان دهنده کشتار اعضای این خانواده توسط سربازی نازی می باشد. 
کشف اعضای خانواده
کشف اعضای خانواده ای که توسط هیتلر کشته شدنه بودند
 
به گفته “Urszula Sagan” ، این اجساد متعلق به یک خانواده آلمانی می باشند که در زمان نازی ها توسط سرپرست خانواده کشته شدند.وی همچنین گفت که پس از جنگ جهانی ،مردم محلی توسط مامورین مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند و بر این ادعا کرد که یک مرد در سال ۱۹۴۷ به نام “Gustav Gleesne” که لباس نظامی برتن خود کرد و سپس همه را به قتل رساند.
یقینا با این تصور زندگی در آن زمان بسیار دشوار و سخت بوده و همیشه مردمانی که در آن زمان در آنجا زندگی می کردند تحت آزار و اذیت بودند.
همچنین گفتنی است که این پدر یقینا ترسیده بوده و به همین دلیل ترجیح داده بوده که تمام اعضای خانواده اش را بکشد تا سختی های تحمیلی سربازان نازی ،برای آنان پایان یابد و دیگر تحت آزار و اذیت آنها نباشند.این پدر پس از قتل اعضای خانواده اش آنها را به این قبرستان منتقل کرده و سپس آنها را دفن کرد.
 
قبرستان

قتل دسته جمعی خانواده توسط پدر 

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=56802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0