تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

رفع مشکل “تغییر عکس پروفایل اینستاگرام”

رفع مشکل “تغییر عکس پروفایل اینستاگرام”

اگر شما هم در حین “تغییر عکس پروفایل اینستاگرام” به مشکل خورده اید، در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با آموزشی جامع برای رفع این مشکل آشنا خواهیم ساخت.

رفع مشکل “تغییر عکس پروفایل اینستاگرام”

آموزش رفع مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام از برنامه های کاربردی و محبوب جهانی است که این روزها دارای میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان است که اگر شما در حال مطالعه این گزارش از نمناک هستید روزانه حداقل چندین بار وارد این برنامه می شوید و در دنیای اینستاگرام پست های مختلف را مشاهده می کنید. اما این در حالی است که نسخه جدید اینستاگرام مقداری برای مبتدیان سخت بنظر برسد چرا که محیط کاربری آن نسبت به سال های اخیر تغییر زیادی کرده است.

اما گاها ممکن است مشکل از جانب برنامه رخ دهد که در این صورت شاید به بیزینس و کارهای مهم شما در اینستاگرام آسیب برساند. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما نیز در این زمینه رخ داده باشد، عدم تغییر عکس پروفایل اینستاگرام می باشد که شما فرایند طبیعی را انجام می دهید، ولی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با رفع مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

how to change instagram profile picture

۱- کش اینستاگرام را حذف کنید

اولین راهکاری که ما به شما پیشنهاد می کنیم، حذف کش اینستاگرام یا همان حافظه پنهان اینستاگرام می باشد که گاها ممکن است مشکلات نرم افزاری اینستاگرام بنابر کش آن باشد که شاید هیچ اطلاعی هم از آن نداشته باشید. از این رو در اولین فرصت باید این حافظه را حذف کنید. برای حذف این حافظه باید وارد تنظیمات گوشی شوید و سپس از منو Apps یا برنامه ها، برنامه اینستاگرام را انتخاب کنید.

 رفع مشکل پروفایل اینستاگرام

اینک در صفحه برنامه اینستاگرام گزینه «محل ذخیره» را انتخاب کنید و در پنجره بعدی همانند تصویر بالا گزینه «پاک کردن حافظه پنهان» را انتخاب نمایید تا کش اینستاگرام شما حذف شود. بعد از انجام این فرایند به سراغ برنامه اینستاگرام بروید و اقدام به تغییر عکس پروفایل کنید که اگر مشکل شما رفع شد، نیازی به انجام مراحل پایین ندارید و از طرفی اگر مشکل برطرف نشد، روش های ذیل را مطالعه کنید.

۲- برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.

دومین راه حل برای رفع مشکل عدم تغییر عکس پروفایل، آپدیت کردن برنامه اینستاگرام است چرا که گاها ممکن است در نسخه منتشر شده ای شما در حال استفاده از آن هستید، باگ نرم افزاری وجود داشته باشد و یا مشکلی وجود داشته باشد که گوشی شما آنرا ساپورت نمی کند و از این رو وقتی وارد اینستاگرام می شوید، نمی توانید عکس پروفایل خود را تغییر دهید.

تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

برای این کار توصیه ای که برای شما داریم آپدیت کردن برنامه اینستاگرام می باشد که یکی از راه های موثر در این زمینه است. برای دانلود آخرین نسخه اینستاگرام از فروشگاه های معتبر جهان، بر روی لینک مدنظر خودتان کلیک کنید؛

۳- از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

اگر باز هم دو روش بالا پاسخگوی مشکل شما نبودند، توصیه ای که هم اکنون برای شما داریم، استفاده از نسخه وب اینستاگرام می باشد که دقیقا همانند برنامه اینستاگرام در گوشی تلفن همراه می باشد و برای وارد شدن به آن باید رمز و نام کاربری خودتان را وارد کنید و در نهایت شما وارد حساب کاربری خودتان خواهید شد. بعد از انکه وارد حساب کاربری شدید، وارد پروفایل خودتان شوید و در نهایت بر روی عکس پروفایل خود تنها یک کلیک کنید تا پیغام ذیل را مشاهده کنید؛

تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

هم اکنون می توانید با کلیک بر روی گزینه Upload Photo اقدام به تغییر عکس پروفایل اینستاگرام خودتان کنید که در نهایت می توانید عکس پروفایل خود را با موفقیت و بدون هر گونه برنامه ای تغییر دهید. برای وارد شدن به حساب کاربری خود، بر روی لینک زیر کلیک کنید؛

۴- برنامه اینستاگرام را حذف نصب کنید.

اما در آخر اگر شما تصمیم ندارید که از نسخه وب استفاده کنید و دو روش اول دردی از شما را دوا نکردند، توصیه می شود برنامه اینستاگرام را حذف نصب کنید و مجددا با استفاده از لینک های قرار گرفته در راه حل دوم، اقدام به نصب مجدد اینستاگرام کنید. توجه داشته باشید که قبل از حذف نصب باید نام کاربری و رمز عبور خود را چک کنید. سپس اقدام به حذف نصب اینستاگرام کنید که این روش یکی از روش های حل مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام می باشد و می توانید به سادگی آنرا انجام دهید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=78955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0