تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ۱۲ + تصاویر

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ۱۲ + تصاویر

جدیدترین عکسهای کتایون ریاحی، سحر قریشی، فرزاد حسنی، محمدرضا گلزار و… در اینستاگرام ، فیس بوک را در سری دوازدهم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی سایت نمناک مشاهده می کنید.

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ۱۲ + تصاویر

سری دوازدهم از عکسها و فعالیت های بازیگران مشهور ایرانی را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و …ببینید. از گوشی جدید پوریا پورسرخ تا رانندگی پسر محسن چاوشی و سلفی جدید محمدرضا گلزار.

خانم کتایون ریاحی یک بنیاد خیریه و نیکوکاری تاسیس کرده اند با نام “کیش مهر کتایون”! چند حالت برای وجه تسمیه این بنیاد وجود دارد:۱٫ این بنیاد در شهر کیش است ۲٫ این بنیاد در ماه مهر تاسیس شده! ۳٫ این بنیاد مال کتایون خانم است!

کتایون ریاحی و تهمینه میلانی


فرزاد حسنی و نیکی کریمی، مجری و سخنران جشنواره فیلم پروین اعتصامی.

فرزاد حسنی و نیکی کریمی


عکس یادگاری سحر دولتشاهی، علی عمرانی و حبیب رضایی. احتمالاً دوستان بعد از این عکس راهی باشگاه خواهند شد چون کوله پشتی و کلاهشان آماده است.

سحر دولتشاهی و علی عمرانی و حبیب رضایی

 


 

 

سلفی ماریه ماشاالهی پشت ترافیک. خانم ماشاالهی اخیرا برای بازی در فیلم مادرانه برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم اسپانیا شده بود.
 ماریه ماشا الهی

این هم آبگوشت دور همی چهره های طنز کشورمان. هدایت هاشمی، بهزاد خرازی، امیر غمارمنش، جواد عزتی، بیژن رحمانی، امیر نوری، امیر جعفری و علی صالحی.

بازیگران طنز ایرانی


خسته نباشی خانم کریمی.

نیکی کریمی


رضا گلزار هم که بار ها نشان داده اهل ورزش است، این عکس را در باشگاه به اشتراک گذاشت. ۱۱ هزار نفر هم عکسش را لایک کرده اند که تقریبا برابری می کند با مجموع کل تماشاگران بازی های استقلال و پرسپولیس در ۲ هفته!

محمدرضا گلزار


پوریا پورسرخ خسته در حال بازگشت از باشگاه. آقا پوریا صبر کرد حباب قیمتی آیفون ۶ بترکد و با قیمت پایین تر و واقعی بخرد.
محض اطلاع:قیمت روز آیفون ۶ شصت و چهار گیگی:۳٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان.

پورسرخ در آسانسور


سام درخشانی در گریم فیلم جدیدش که احتمالا نقش یکی از بچه-دیپلمات های دوران پهلوی را بازی خواهد کرد. یا اینکه یکی از سهامداران شاکی یک شرکت خصوصی که سرش کلاه گذاشته اند و یا … خلاصه به این گریم با این سبیل ها هر نقشی نمی آید!

سام درخشان با گریم جدید


سحر خانم قریشی هم این عکس را گذاشت و زیرش نوشت no comment. خوب ما هم به حرفش گوش داده نظری نمی دهیم!

 سحر قریشی


رضا شفیعی جم که با دوستان در ترکیه به سر می برند، طبیعی است که هیچگاه فرصت خوردن چای قندپهلوی ترکی در استکان کمر باریک را از دست ندهند.

رضا شفیعی در ترکیه


آزاده زارعی در جنگل های شمال.

آزاده زارعی


عمو پورنگ هم نشان داد که به عزاداری می رود.

عمو پورنگ


محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا “زانکو” کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که “پسرم فرمون رو نخور!” فقط امیدواریم محسن شانس بیاورد و آقا پسرش بوق زدن را یاد نگیرد، زیرا آنگاه است که آسایش از خانواده چاوشی رخت خواهد بست!

چاوشی و پسرش


آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است.
 
 آنا نعمتی در مسکو
منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=90262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0