تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

پریانکا چوپرا راز زیبایی اش را فاش کرد

پریانکا چوپرا راز زیبایی اش را فاش کرد

بازیگران معروف همیشه بیشتر از مردم عادی به زیبایی و سلامت پوستشان اهمیت میدهند درنتیجه ماسک هایی که استفاده میکنند تاثیر زیادی بر زیبایی پوست دارند .

پریانکا چوپرا راز زیبایی اش را فاش کرد

راز و روش های پنهان “پریانکا چوپرا” برای حفظ زیبایی و جوانی اش

“پریانکا چوپرا” مشهور به این است که از ماسک و اسکراب های زیبایی از زمان نوجوانی خود استفاده کرده است. خانم های هندی از محصولات طبیعی برای پوست خود استفاده می کنند و همین باعث می شود که زیبایی خود را حفظ کنند. “چوپرا “جزء آن دسته از افرادی است که لب های زیبایی دارد و همیشه از مواد طبیعی برای زیبایی لب هایش استفاده کرده که در این قسمت از بهداشتو سلامت پوست و موی نمناک ترفند های او را به شما معرفی خواهیم کرد، ترفندهایی که این سلبریتی محبوبآ آنها را راز اصلی زیبایی و حفظ جوانی اش خوانده و به تاثیرشان باور دارد.

نمک دریا برای زیبایی لب ها

شما هم مثل “چوپرا “برای لب های پوسته پوسته و خشک می توانید آن ها را به صورت اساسی لایه برداری کنید. می توانید مقداری نمک دریا با گلیسیرین خالص و گلاب مخلوط کنید و آن را به کل لب تان زده و با حرکات دایره ای شکل اسکراب کنید و با دستمال، آن را پاک کنید.

نمک دریایی

 اسکراب بدن با ماسک اوبتان

“چوپرا “ماسک اوبتان را با ریختن آرد نخود داخل کاسه و ترکیب آب لیمو و ماست درست می کند که یک لایه بردار و آبرسان است و باعث مرطوب کردن پوست می شود. او همچنین مقداری شیر برای رقیق کردن آن استفاده می کند، چوب صندل و زردچوبه هم اضافه می کند.

شما برای درست کردن این ماسک و ریختن مواد، باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید. بعد از این که اسکراب را روی پوست گذاشتید، باید صبر کنید تا خشک شود و بعد آن را بشویید که سلول های مرده را از میان برمی دارد و باعث روشن تر شدن پوست خواهد شد.

اسکراب بدن

 تقویت پوست سر با ماسک عسل

پوست سر خشک مستعد شوره است. “چوپرا”معمولاً از ماسک موی حاوی ماست استفاده می کند که باعث آبرسانی پوست سر و خنک شدن آن می شود. عسل و تخم مرغ هم اضافه می کند و بعد از اینکه مواد را هم می زند، آن را به پوست سر زده، ۳۰ دقیقه صبر می کند؛ سپس با آب گرم و شامپوی بچه آن را می شوید.

عسل یک ماده ضد قارچ طبیعی ، ضد باکتری و ضد التهاب است که باعث از بین بردن شوره و دیگر مشکلات پوست سر می شود و قرمزی را نیز از بین می برد. سفیده تخم مرغ نیز می تواند پوست سر را از روغن ها و چربی های اضافه پاکسازی کند. زرده تخم مرغ نیز باعث مرطوب شدن پوست سر می شود.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0