تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

پیشنهاد راهکار برای کاهش طلاق توسط یکتا ناصر !

پیشنهاد راهکار برای کاهش طلاق توسط یکتا ناصر !

یکتا ناصر بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تبریکی به مناسبت تولد خانم مجری و پیشنهادی برای کاهش آمار طلاق در کشور به روز کرد.

پیشنهاد راهکار برای کاهش طلاق توسط یکتا ناصر !

راه کاهش آمار طلاق از دید یکتا ناصر

یکی از اتفاقات جالی که دو روز پیش رخ داد حضور نیلوفر امینی فر به عنوان اولین مجری زن در ورزشگاه آزادی در زمان پخش بازی ایران و پرتغال از بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. این اتفاق جالب که برای اولین بار رخ داد با واکنش های زیادی همراه بود و یکتا ناصر بازیگر کشورمان نیز با انتشار پستی به نیلوفر امینی فر برای این تجربه در روز تولدش تبریک گفت .

از سویی دیگر یکتا ناصر با انتشار این پست به مسئله بالا بودن آمار طلاق در کشور اشاره کرد و راهی را برای کاهش میزان طلاق پیشنهاد داد.

پیشنهاد یکتا ناصر برای کاهش آمار طلاق

یکتا ناصر صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی متفاوت درباره کاهش آمار طلاق و اتفاقی که برای اولین بار در کشور رخ داد به روز کرد.

یکتا ناصر

تبریک یکتا ناصر به نیلوفر امینی فر

یکتا ناصر با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:نیلوفر امینی فر عزیز تولدت مبارک و خوشحالم که در ورزشگاه آزادی تو و دیگر زنان آزاده ایرانی در کنار مردان باشرف حسی جدید و هیجان انگیز را تجربه کردیدمطمئنم اگر امکان حضور خانواده ها در اینچنین مراسم شادی بخشی فراهم شود آمار طلاق هم پایین می آید و به خدا که در میانه این همه بحران و خفگی از مشکلات ساعتی شادی به جایی بر نخواهد خورد.امیدوارم همیشه در اوج باشی.

آمار طلاق در کشور ما آمار نسبتا بالایی است و زوج هایی زیادی در اولین سالهای زندگی مشترک از یکدیگر جدا میشوند. سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان نیز از این قائله مستثنی نبوده و جدایی های متعددی را میان اهالی سینما بعد از مدتی زندگی مشترک مشاهده میکنیم که نیازمند تامل بیشتر است.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر بازی در سینما را با فیلم ساقی در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و سریال گلهای کاغذی اولین تجربه تلویزیونی او محسوب میشود .

یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی و دخترشان سوفیا

یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان سرشناس کشورمان ازدواج کرده و حاصل ازدواجشان دختری به نام سوفیا است.

دختر یکتا ناصر

سوفیا دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی

سوفیا دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی ۲۲ آذر ۹۵ به دنیا آمده است.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=108726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0