تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت ؟!

مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت ؟!

مهناز افشار بازیگر سینمای کشورمان که چند ماهی است از ایران خارج شده است به عنوان داور یک مسابقه خارجی انتخاب شد.

مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت ؟!

مهناز افشار داور یک مسابقه ماهواره ای شد

مهناز افشار بازیگر سینمای کشورمان یکی از چهره های پرحاشیه این روزهای دنیای هنر است که به تازگی خبری درباره فعالیت جدید این بازیگر در خارج از کشور منتشر شد.

تیزری از مسابقه استعدادیابی یک شبکه ماهواره ای منتشر شد و مهناز افشار به عنوان داور این مسابقه در کنار دو خواننده لس آنجلسی حضور دارد.

بعد از خروج مهناز افشار از ایران و طولانی شدن مدت اقامتش خبرهای زیادی از عدم بازگشت خانم بازیگر به گوش میرسید که هر بار توسط خود او تکذیب شد اما با انتشار تیزر یک مسابقه استعدادیابی که مهناز افشار به عنوان داور در آن حضور داشت ماجرای عدم بازگشت او به ایران قوت گرفت.

مهناز افشار در این مسابقه استعدادیابی در کنار دو خواننده سرشناس لس آنجلسی حضور دارد و حضور او در یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان تاییدی بر ادعاهایی است که حکایت از اقامت همیشگی مهناز افشار در خارج از کشور دارد.

مهناز افشار

مهناز افشار در چند ماه اخیر با حواشی زیادی روبرو شده است که از جمله آنها جدایی از همسرش یاسین رامین است.مهرماه امسال بود که خانم بازیگر با انتشار پستی خبر جدایی از همسرش را اعلام کرد.

ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۳ ثبت شد و این زوج زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد دخترشان لیانا در چهارم خردادماه در آلمان متولد شد اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نداشت و این زوج از یکدیگر جدا شدند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=111763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0