تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

مرجانه گلچین و همسر سابقش کریم آتشی

مرجانه گلچین و همسر سابقش کریم آتشی

برای دانستن جزئیاتی بیشتر از زندگی شخصی مرجانه گلچین و همسر سابقش کریم آتشی با ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه باشید.

مرجانه گلچین و همسر سابقش کریم آتشی

جزئیاتی از زندگی مرجانه گلچین و همسرش سابقش

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از چهره های محبوب دنیای طنز است که بازیگری را از حدود سال ۱۳۶۰ آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

اگر شما هم از طرفداران این بانوی هنرمند هستید و به دانستن جزئیاتی از زندگی او علاقه مندید توصیه میکنیم تا پایان این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه ما باشید.

زندگی شخصی مرجانه گلچین و همسر سابقش

مرجانه گلچین در خانواده هنرمند گلچین متولد شد و برادرزاده زنده یاد نادر گلچین و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بود.

این بانوی هنرمند از دوران نوجوانی آموزش موسیقی را آغاز کرد و با تشویق های خواهرش منیژه به سمت بازیگری تئاتر رفت و اولین بار با بازی در سریال آئینه در سال ۶۴ به دنیای تلویزیون قدم نهاد.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بعد از چندین سال حضور در دنیای هنر سرانجام در سال ۷۵ با کریم آتشی کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد اما این ازدواج چند سالی بیشتر دوام نداشت.

کریم آتشی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان و همسر سابق مرجانه گلچین ۵ فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در شهرری متولد شد و کارگردانی فیلم هایی چون نطفه شوم، سلام به انتظار، انتهای قدرت و پنجاه روز التهاب را برعهده داشته است.

کریم آتشی

زندگی مرجانه گلچین و همسر سابق کریم آتشی چند سال بیشتر دوام نداشت و مرجانه گلچین ۱۰ سال در کنار همسرش در انگلیس زندگی کرد و از دنیای بازیگری دور بود اما در نهایت با جدایی از همسرش به دنیای بازیگری بازگشت.

مرجانه گلچین در برنامه دورهمی درباره سالهای دوری از دنیای بازیگری اش گفت:

من در آن سال‎ها ازدواجی کردم که همسرم موافق بازیگری من نبود و من سعی کردم که با شرایط جدیدم کنار بیایم که نتوانستم و برایم خیلی سخت بود.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دو مجموعه گریز و سقوط به کارگردانی همسر سابقش کریم آتشی مقابل دوربین رفت.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=112456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0