تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
0

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ آبان

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ آبان

امروز ۲۱ آبان همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را بیشتر با آنها آشنا میکنیم.

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ آبان

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ آبان

روزها به سرعت درحال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم سومین ماه پاییز هم از راه میرسد. افراد زیادی در دنیا در فصل پاییز متولد شده اند و برای عده زیاد دیگری نیز پاییز فصل یادآوری خاطرات بد است چراکه عزیزانشان را در این فصل از دست داده اند.

چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی امروز ۲۱ آبان سالروز تولدشان را جشن میگیرند. اگر برایتان جالب است که با این چهره های مشهور ایرانی بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۱ آبانند

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران متولد شد.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در خانواده ای هنرمند دیده به جهان گشود که پدرش محمدرضا شریفی نیا ، مادرش آزیتا حاجیان و خواهرش مهراوه شریفی نیا هرسه از بازیگران کشورمان هستند. ملیکا بازیگری را از دوران کودکی و درحالی که تنها ۵ سال داشت آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین رفت.

نیما یوشیج

نیما یوشیج شاعر معاصر کشورمان ۲۱ آبان ۱۲۷۶ متولد شد.

نیما یوشیج

نیما یوشیج پدر شعر نو و بنیانگذار آن است و با سرودن مجموعه افسانه تحولی عظیم در شعر نو فارسی ایجاد کرد و اشعار مازندرانی خود را با نام روجا به چاپ رساند.

هیلا اکرانی

هیلا اکرانی بازیگر سینمای کشورمان ۲۱ آبان ۱۳۶۱ متولد شد.

هیلا اکرانی

هیلا اکرانی بازیگری را با فیلم شورعشق در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و خیلی زود مورد توجه کارگردان های مشهور قرار گرفت و در فیلم هایی چون هفت پرده، تیک، خاک سرد، آن سوی انتظار و شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد جلوی دوربین رفت.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=112825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0