تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

خداحافظی آزاده نامداری از شبکه های اجتماعی +عکس

خداحافظی آزاده نامداری از شبکه های اجتماعی +عکس

آزاده نامداری مجری برنامه های تلویزیونی تصمیم به ترک شبکه های اجتماعی گرفته و در آخرین پست خود از دلخوری و ناراحتی اش گفت که در ادامه مشاهده می کنید.

خداحافظی آزاده نامداری از شبکه های اجتماعی +عکس

آزاده نامداری مجری توانمند و سابق تلویزیون و تهیه کننده برنامه خانمی که شما باشی پس از جدایی از همسرش، فرزاد حسنی و اعلام این خبر با حاشیه های زیادی مواجه شد. وی با مصاحبه ای که بعد از اعلام این خبر انجام داد واکنش های زیادی را از طرف هوادران و مردم برانگیخت . افراد زیادی از قبیل هنرمندان به حمایت از وی برخاسته و در مراسم های مختلف در کنار او حضور یافتند.ازاده نامداری که در این مدت از دست برخی افراد ناراحت بوده و قضاوت ها وسوء برداشتهای این افراد خاطر او را آزرده می کرد از شبکه اجتماعی نیز خداحافظی می کند.

وی درآخرین پست خود چنین نوشت:

مدتهای طولانی پیش با روزنامه وزین صبا گفتگو کردم،،راجع به همه چی غیر حاشیه حرف زدیم،،ماه هاست دارم رنج میکشم ازسوبرداشتها وتهمتهاوقضاوتها،،،تابالاخره دوستانی رو یافتم که حرفامو شنیدن و بی قضاوت درکم کردن…پ.ن.ممنونم از جناب شکیبایی،سردبیر،،،ازآقای پورصباغ که باهم گفتگو کردیم.وعکاس محترم مجله آقای مازیار فرزانه….توضیح،،شاید این آخرین پست من تو اینستاگرام باشه…التماس دعا…..

آزاده نامداری

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=31341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0