تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

ماجرای موهای عجیب خانم سناتور چیست ؟ + تصاویر

ماجرای موهای عجیب خانم سناتور چیست ؟ + تصاویر

موهای عجیب و غریب خانم سناتور سوژه خنده و طنز پردازی شده ، موهایی که او را بیشتر از شغل و توانایی اش در سیاست مشهور کرده است.

ماجرای موهای عجیب خانم سناتور چیست ؟ + تصاویر

مدل موهای عجیب و متفاوت خانم سناتور روسی

یکی از اعضای مجلس سنا در کشور روسیه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است اما نه به خاطر فعالیت سیاسی بلکه به دلیل مدل موهای متفاوتش ، مدل موهایی که ما را به یاد ویگ و کلاه گیس های پادشاهان قدیمی انگلستان می اندازد.
“والنتینا پترنکو” ۶۲ ساله که به دلیل استایل خاص و متفاوتش بارها مورد توسط اطرافیانش مورد سوال قرار گرفته است و هر بار با روی باز از این سوالات استقبال کرده و پاسخ داده است . خانم سناتور می گوید :اکثر مردم تصور می کنند که موهای من واقعی نیست و کلاه گیس است اما اینطور نیست ؛ برخی هم تصور می کنند کلاهی است مخصوص که من به واسطه ی شغلم روی سر می گذارم.
 موهای عجیب
موهای عجیب

عکس خانم سناتور با مدل موهای عجیب و جالبش

گاهی واقعا از اینکه به سوالات دیگران در مورد مدل موهایم پاسخ دهم خسته می شوم و به آنها می گویم این موها کاملا واقعی است و من تنها با چند سنجاق مویی آنها را به این شکل درآورده ام.
بین همکاران “والنتینا” با موهای متفاوت خود تبدیل به سوژه ای برای طنزپردازی شده است به طوریکه یکی از آنها گفته “آیا تا به حال مسئولی موهای خانم سناتور را برای اطمینان از نداشتن شپش چک کرده است؟”
و جملاتی این چنینی که بارها در شبکه های اجتماعی منتشر شده اما هیچ یک “والنتینا” را راضی به تغییر مدل موهایش نکرده و در واکنش به تمام این صحبت ها می گوید :موهای من اصلا عجیب نیست و فقط حالت فر آن کمی بیشتر از حد نرمال است از طرفی به دلیل مدل شانه کردن من بیشتر جلب توجه می کند.
موهای عجیب
موهای عجیب 

سوژه شدن عضو مجلس سنای روسیه به دلیل موهای عجیب و غریبش

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=52321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0