تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

جاسازی عجیب ۱۰۲ گوشی روی بدن قاچاقچی زن! +تصاویر

جاسازی عجیب ۱۰۲ گوشی روی بدن قاچاقچی زن! +تصاویر

قاچاقچی گوشی موبایل آیفون در فرودگاه دستگیر شد ، زن لاغر چینی قصد داشت با پوشیدن لباس های اضافه پلیس فرودگاه را فریب دهد که در دام افتاد.

جاسازی عجیب ۱۰۲ گوشی روی بدن قاچاقچی زن! +تصاویر

قاچاقچی زن ۱۰۲ گوشی موبایل را جاساز کرده بود

قاچاقچی گوشی آیفون با پوشیدن لباس های مخصوص تصمیم به عبور ۱۰۲ گوشی آیفون از مرز را داشت که دستگیر شد.

زنی که در تلاش بود تا به صورت غیر قانونی تعداد ۱۰۲ دستگاه گوشی آیفون را از هنگ کنگ وارد کشور چین کند، دستگیر شد. این زن چینی آیفون ها را به بدن خود بسته و با پوشیدن لباس های اضافی، قصد فریب دادن ماموران را داشت. او در روز ۳۰ ژوئن حدود ساعت ۸ شب قصد عبور از مرز را داشت. با وجود گرمای هوا قاچاقچی یک ژاکت پوشیده بود و قسمت میان تنه ی او نیز بر خلاف دست ها و پاهای لاغرش، چاق به نظر می رسید.

قاچاقچی گوشی

عکس قاچاقچی زن چینی بازداشت شده در فرودگاه

به همین دلیل ماموران به او مشکوک می شوند و وی را از گیت فلز یاب رد می کنند که دستگاه وجود مقدار زیادی از فلز را نشان می دهد. سپس مظنون مورد بازرسی قرار گرفته و از او تعداد ۱۰۲ دستگاه آیفون و ۱۵ عدد ساعت لوکس Tissot کشف می شود که تقریبا وزنی معادل ۲۰ کیلوگرم داشتند. ماموران گمرک از پیدا کردن این تعداد گوشی هوشمند شگفت زده شده و اعلام کردند که این بیشترین تعداد آیفونی است که تا کنون با این روش قصد ورود به خاک چین را داشته است. این اولین اقدام برای قاچاق آیفون از هنگ کنگ به چین نیست، زیرا در کشور هنگ کنگ قیمت آیفون بسیار ارزان تر بوده و اگر قاچاقچیان موفق شوند، پول خوبی به دست می آورند.

 

قاچاقچی گوشی

عکس قاچاقچی زن با ۱۰۲ گوشی آیفون 

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=54757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0