تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

نگاهی به آخرین کپی آیفون ۶ + تصاویر

نگاهی به آخرین کپی آیفون ۶ + تصاویر

اسمارت فون های زیادی قصد رقابت با قدرتمندترین گوشی هوشمند آیفون ۶ را دارند و شرکت ها تا جاییکه می توانند سخت افزار و نرم افزار گوشی های خود را به آن نزدیک می سازند ولی لنوو دقیقا آن را کپی کرده است.

نگاهی به آخرین کپی آیفون ۶ + تصاویر

لنوو آیفون ۶ را کپی کرد

آخرین کپی آیفون ۶  توسط شرکت لنوو طراحی شد. این کپی برداری به حدی است که حتی این شرکت در معرفی این گوشی در وب سایت خود به صورت کامل از وب سایت اپل و نحوه معرفی آیفون ۶ بهره جسته است!

لنوو S90 Sisley

لنوو سیسلی اس۹۰

با ساخت تلفن همراه جدید S90 Sisley ، خود را با اپل درگیر ساخته چرا که این محصول جدید در واقع مدل کپی شده آیفون شش است و طراحی این اسمارت فون را دارد. گوشی هوشمند Sisley S90 گوشی هوشمندیست که در طراحی آن کمترین تفاوت ها با آیفون ۶ را خواهید یافت. بر اساس اطلاعات منتشره ، Sisley S90 دارای نمایشگر آمولد ۵ اینچی۷۲۰p، با رزولوشن اچ دی است، ضخامت بدنه ۶٫۹ میلیمتری و در قلب آن پردازشگر ۶۴ بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز قرار دارد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین قابل توجه ۸ مگاپیکسلی در قاب جلویی (سلفی) برخوردار است.
 
لنوو S90 Sisley
 
این تلفن همراه دارای حافظه موقت (RAM) یک گیابایتی بوده و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی است  و موتور گرافیکی این موبایل هم Adreno 306 است.همچنین S90 Sisley از ارتباط نزدیک NFC ، نسل چهارم شبکه های تلفن همراه و دو سیمکارت پشتیبانی می کند و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی روی آن قرار دارد.
محصول جدید لنوو با اندروید ۴٫۴ کیت کت کار می کند و قیمت آن تقریبا ۳۳۰ دلار یا حدودا کمی بالاتر از یک میلیون تومان است.
منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=87693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0