تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ۱۲۰ + تصاویر

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ۱۲۰ + تصاویر

جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و … را در سری صد و بیستم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نمناک ببینید. سری ۱۲۰

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ۱۲۰ + تصاویر

عکسهای بازیگران مشهور ایرانی

سلفی کاظم سیاحی و فرناز رهنما در پشت صحنه سریال جدیدی که فیلمبرداری اش اخیراً استارت خورده است.

کاظم سیاحی و فرناز رهنما 


ریما رامین فر و آیین جعفری، عکسی که خانواده جعفری را بر فراز آسمان و احتمالاً در مسیر مسافرت جدیدشان نشان میدهد.

ریما رامین فر و پسرش آیین  


آنا نعمتی.

آنا نعمتی 


داریوش اسدزاده و خاطره ای خواندنی درباره تعجب مردم از رانندگی کردن ایشان در این سن. انشاالله که تا سال های سال سایه تان بالای سر سینمای ایران باشد.

داریوش اسدزاده  


سلفی مهدی پاکدل و برادرزاده اش امیر در کانادا. امیر فرزند مسعود پاکدل است و مانند پدر و عمو هایش به هنر بازیگری و تئاتر مشغول است.

 مهدی پاکدل و برادرزاده اش امیر 


علی مسعودی و عکسی از سنگر شماره ۶ معروف! نفر سمت راست که کلاه کابویی گذاشته علی مسعودی است.

علی مسعودی   


مینا ساداتی در مراسم رونمایی از آلبوم جدید گروه دارکوب. گروهی خاص با ترانه های خاص و متفاوت که شنونده آن قطعاً پشیمان نخواهد شد.

مینا ساداتی


سه شنبه شب، شب سیاه برنامه خندوانه و رامبد جوان بود. دو کمدین که برای اجرای استند آپ کمدی شان به برنامه آمده بودند، برخلاف انتظارات مردمِ منتظر پشت تلویزیون که میخواستند اجرای دو کمدین محبوب خود را ببینند و دقایقی را شاد باشند، با زشت ترین اجراهایی که میتوان شاهد بود، رو به رو شدند. جواد رضویان با وقاحت تمام منت رفتن سر دو پروژه را بر سر مردم گذاشت و بدون هیچ اجرایی برای مردمی که منتظر دیدن استندآپ کمدی بودند، به پند و نصیحت مردم پرداخت، در برنامه ای که قرار است مردم را بخنداند، اگر مردم قرار بود به پند و نصیحت گوش کنند مطمئناً شبکه دیگری را انتخاب میکردند. البته خودش کمی متوجه ماجرا شد و با معذرت خواهی ایستاگرامی اش سعی در خفیف کردن حرکت توهین آمیزش به مردم داشت.
 

علیرضا خمسه و جواد رضویان 


علیرضا خمسه، طناز پیشکسوت و با سابقه، تمام معنی و مفهوم استند آپ کمدی را زیر سوال برد و با آوردن دو الاغ به استودیو و اجرای فوق العاده ضعیفِ یک نمایش روحوضی به جای استند آپ کمدی کار جواد رضویان را در خراب کردنِ شب مردم تکمیل کرد. اتفاقات طوری پیش میرفت که آدم فکر میکرد تمامی کارهای خوب و موفق این دو عزیز در گذشته شانسی و اتفاقی بوده است! لبخند تلخ رامبد جوان در حین دو اجرا و همچنین کف نزدن و عدم تشویق دو کمدین (در حالی که رامبد همیشه اجراهای ضعیف را هم مورد حمایت و تشویق خود قرار میداد)، به نوعی اعتراض خودِ رامبد را به این اجرا ها بود.

اما نکته جالب ماجرا بازخورد مردم به این کمدین ها و اجرای ضعیفشان در رای هایشان بود. در کمال تعجب جواد رضویان که دست خالی به استند آپ آمده بود رای خیلی بیشتری از استاد خود که کلی هزینه و کارگردانی کرده بود و حیوانات زبان بسته را به اذیت انداخته بود، آورده است. مطمئناً «افق» بهترین مکان برای ادامه زندگیِ هنری علیرضا خمسه در این مقطع است، چون به معنای واقعی کلمه پیش مردم و جامعه هنری «خراب» شده است.

علیرضا خمسه 


شب قبل اجرای ضعیف کمدین ها، رامبد جوان یک میهمان ویژه داشت. غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی که بلندپایه ترین مقام سیاسی ای بود که تابحال در این برنامه شرکت کرده بود. ماجرا خوب پیش میرفت تا آنجایی که جناب خان وارد برنامه شد و با تکه پرانی های وقت و بی وقت، گویی که جناب حداد را گوشه رینگ گیر آورده است، روند برنامه را تغییر داد. البته جوابش را هم گرفت! «حرام لقمه»

رامبد جوان و حداد عادل 


دوستان هنرمند در حاشیه یک مراسم. معصومه کریمی؛ لاله اسکندری، گلاره عباسی و پرستو صالحی که دیگر تصمیم گرفته در عکس هایش نخندد. دلیلش هم کامنت های مردم مبنی بر عملی بودن گونه های ایشان است. جالب است خیلی از عزیزان که بار ها خودشان را دستخوش تغییرات زیبایی قرار داده اند مورد انتقاد مخاطب ها قرار نمی گیرند، ولی یکی که استثنائاً عمل جراحی نکرده، مدام مورد اتهام قرار می گیرد تا جایی که خنده از لب آن هنرمند گرفته شود. دنیای عجیبی است این اینستاگرام!

لاله اسکندری، گلاره عباسی و پرستو صالحی 


آزاده نامداری.

آزاده نامداری 


مریم امیرجلالی در حال پاساژگردی در استانبول.

مریم امیرجلالی


رونمایی از آلبوم پیام صالحی بهانه ای برای دور هم جمع شدن دوباره اعضای گروه محبوب آریان بود. همه بودند به جز سیامک خواهانی و خواهران کاشمری. و البته علی پهلوان که در استرالیاست. حتی رضا گلزار هم که مدت کوتاهی در آریان بود در این مراسم حضور پیدا کرده بود. علیرضا طباطبایی و شراره فرنژاد هم در تصویر حضور دارند.

اعضای گروه محبوب آریان 

 

رزیتا غفاری در حال عروسک سازی برای کار جدیدشان. یعنی این پروژه مسئولی برای ساخت عروسک ها ندارد که بازیگر پروژه زحمت آن را میکشد؟! یا اینکه رزیتا جان بازیگر پروژه نیستند و مجسمه ساز هستند؟

رزیتا غفاری 


برای خواندن ادامه داستان به صفحه هنگامه قاضیانی در اینستاگرام مراجعه کنید. (متاسفانه محدودیت فضا از لحاظ طول عکس ها داریم)

هنگامه قاضیانی


مهدی سلوکی و همسرش در کنار امین حیایی و نیلوفر خوش خلق. به زمان و مکان عکس اشاره ای نشده.

مهدی سلوکی و همسرش در کنار امین حیایی و نیلوفر خوش خلق 


هنگامه حمیدزاده و یکی از دوستان عزیزش. 

هنگامه حمیدزاده 


هانیه غلامی.

هانیه غلامی 


بهاره افشاری از اینکه به صورت اتفاقی با کارگردانشان هم رنگ و هماهنگ پوشیده اند خیلی ذوق کرده بود.

بهاره افشاری


سلفی بیژن بنفشه خواه و دختر زیبایش یاسمین خانم.

بیژن بنفشه خواه و دخترش 


علی صادقی در نمایی از لوکیشن یک برنامه آشپزی که همانطور که شاهد هستید بیشتر یک نمایندگی فروش لوازم خانه است تا یک برنامه آشپزی.

علی صادقی


همه دارند از اتمام تابستان ابراز خوشحالی میکنند، در حالی سیاوش خیرابی از این اتفاق ناراحت است و دارد با شنا کردن برخلاف جریان رودخانه به خاص بودن خود تاکید میکند. البته هیچ کدام از اینها باعث نمیشود که ما به سلفی «مثلاً حواسم نیست»اش گیر ندهیم!

سیاوش خیرابی 


سیما تیرانداز.

سیما تیرانداز 


حامد بهداد، اشکان خطیبی و پژمان جمشیدی در رونمایی از آلبوم گروه دارکوب.

حامد بهداد، اشکان خطیبی و پژمان جمشیدی 


جدیدترین عکس سپیده خداوردی و پسر توپولویش آقا سانیار.

 سپیده خداوردی و پسرش


سلفی میلاد کی مرام و برادرش در زیر باران. البته آنقدر ها هم زیر باران نیستند و یک ساختمان بین آنها و باران فاصله انداخته است.

میلاد کی مرام و برادرش 


آرش میراحمدی در حال گرم و آماده کردن نادر سلیمانی برای حضور در خندوانه.

آرش میراحمدی و نادر سلیمانی 


سحر قریشی.

سحر قریشی 


مریم معصومی هم یک عکس با نماد ۴ دارد و هر بار که استقلال بازی اش را می برد آن را آپلود میکند. هر وقت هم که می بازد… هیچی، کار خاصی نمی کند!

مریم معصومی 


سلفی امیر مهدی ژوله با یکی از دوستان.

امیر مهدی خان ژوله 


بهرام رادان و رفقای ده ساله اش.

بهرام رادان 


امیر آقای جمالی قبل تر ها با آسی پولیکا در حیاط خانه شان بازی می کرد، ولی این روزها با دوستش در مونترئال کانادا موحیتو نوش جان می کند.

مانی نوری 


پستی که پرویز پرستویی با آرزوی سلامتی برای استاد شجریان به اشتراک گذاشت.

پرویز پرستویی و محمدرضا شجریان 

 

مهناز افشار با همراهان عزیز جانش. متاسفانه پست های گنگ و توضیح ندادن درباره عکس ها دارد به یک رفتار همگانی و مسری بین چهره ها تبدیل میشود و دست ما را برای ارائه توضیح بیشتر برای شما عزیزان میبندد.

مهناز افشار 


یکتا ناصر در شهرک سینمایی غزالی، در گریمی مربوط به پروژه جدیدشان به نام «آشوب» اثر کاظم راست گفتار. «نقاب» و «چک» مطرح ترین آثار جناب راست گفتار در سال های اخیر هستند.

یکتا ناصر


عمو پورنگ با این تصویر جالب به اجرای نادر سلیمانی در خندوانه آفرین فرستاد. لازم به ذکر است نادر سلیمانی در حال حاضر ۵۰۰ هزار رای از مهران غفوریان عقب است!

عمو پورنگ و نادر سلیمانی 


عزیزان در افتتاحیه یک رستوران در قم. رضا شاهرودی، شهرزاد کمالزاده، پرستو صالحی و فرهاد کاظمی. قضیه افتتاحیه ها به این ترتیب است که صاحب رستوران با یکی از افرادی که دستی در کار سینما و اینور و آنور کردن بازیگران و افراد سرشناس دارد (که یکی از مشهورترینِ آن ها در تصویر زیر حضور دارد) تماس میگیرد و میگوید که پس فردا در قم افتتاحیه داریم و تا میتوانی آدم مشهور جمع کن و با خودت بیاور. نفری هم ۴ سکه حق الزحمه میدهیم که دوتایش را خودت بردار. 

و این گونه می شود که اینگونه می شود!

رضا شاهرودی، شهرزاد کمالزاده، پرستو صالحی و فرهاد کاظمی


سلفی سام نوری در کنار آزاده زارعی، عارف لرستانی، ماندانا سوری و سوزان عزیزی پس از مشاهده تئاتر عزیزان.

سام نوری در کنار آزاده زارعی، عارف لرستانی، ماندانا سوری و سوزان عزیزی 

 

شقایق دهقان، فلامک جنیدی و مونا غمخوار در نمایی از سریال جدید «یادداشت های یک زن خانه دار» که به نظر می آید یک پروژه طنز از تلویزیون باشد.

شقایق دهقان، فلامک جنیدی و مونا غمخوار 


خنده های بهاره رهنما و علی زند وکیلی در مراسم رونمایی از آلبوم علی زندوکیلی.

بهاره رهنما و علی زند وکیلی 


لیلا زارع در حال امضای پوستر فیلم «ذوب شدن پادشاه».

لیلا زارع 


سحر قریشی در یک کافه در شمال تهران.

سحر قریشی 


بالاخره انتظار ها به پایان رسید و مرحله فیلمبرداری سریال شهرزاد تمام شد و انتظار ها وارد فاز جدیدی شد؛ فازِ انتظار برای پخش این سریال که بنظر نمی آید مانند فاز اول به درازا بکشد! در زیر تصاویری از جشن اختتامیه این پروژه را با حضور تمامی عوامل و بازیگران این سریال (به جز ترانه علیدوستی) و میهمان های ویژه مشاهده می کنید. 

عکس یادگاری گلاره عباسی، فریبا متخصص و پریناز ایزدیار در این مراسم.

گلاره عباسی، فریبا متخصص و پریناز ایزدیار  


شهاب حسینی در کنار مسعود رایگان و رویا تیموریان عکس یادگاری گرفت.

شهاب حسینی در کنار مسعود رایگان و رویا تیموریان 


خوش و بش پژمان جمشیدی با استاد نصیریان در این مراسم. هیچ وقت فکرش را نمیکردیم اتقدر راحت پژمان جمشیدی را به عنوان یک هنرمند بپذیریم، طوری که انگار از همان ابتدا هنرمند بوده و فوتبالی در کار نبوده است. البته درخشش پژمان در عالم هنر در این بحث بیشترین تاثیر را داشت.

پژمان جمشیدی با استاد نصیریان 


بانو پوری بنایی، شهرام حقیقت دوست و شبنم مقدمی از سایر حضار این جشن بودند.

پوری بنایی، شهرام حقیقت دوست و شبنم مقدمی 


زیبا بروفه پس از بازگشتش به شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته است و به خوبی دارد دوران غیبتش را جبران میکند.

زیبا بروفه

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=92741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0