تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

بهترین زمان و موقع روز برای مدیتیشن

بهترین زمان و موقع روز برای مدیتیشن

انتخاب بهترین زمان برای مدیتیشن اولین و مهم ترین قدم برای انجام این تمرینات است زیرا در زمان مناسب بیشترین تاثیر را از مدیتیشن دریافت میکنید.

بهترین زمان و موقع روز برای مدیتیشن

بهترین وقت و موقع روز برای مدیتیشن

مدیتیشن تاثیرات بسیار زیادی برای مدیریت استرس دارد و شما می توانید زمان خاصی از روز را به انجامِ آن اختصاص دهید. می توانید در زمان های مختلف این کار را به انجام برسانید اما بهتر است که تمرینات یوگا در هنگام طلوع خورشید انجام شود.

در واقع زمانی که خورشید طلوع می کند، زمان ایده آلی برای انجام تمرینات مدیتیشن و یوگا است اما مجبور نیستید که حتماً زمانی که از خواب بیدار می شوید، این کار را انجام دهید. همه چیز بستگی به شما و برنامه روزانه ‌تان دارد. درست است؛ بعد از اینکه از خواب بیدار می شوید، زمان خوبی برای مدیتیشن می باشد، زیرا ذهن و سیستم عصبی آماده هستند تا برای ادامه روز فعالیت کنند اما اگر احساس می کنید که هنگام صبح استرس دارید یا فکرتان درگیر است، می توانید آن را به زمان دیگری موکول کنید که خودتان احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

انجام مدیتیشن

چگونه تاثیر مدیتیشن را به حداکثر برسانیم؟

فرقی ندارد که چه زمانی از روز تمرین مدیتیشن را انجام می دهید، حتماً باید یک زمان مشخص داشته باشید و به آن پایبند بمانید. داشتنِ یک برنامه مشخص برای مدیتیشن باعث می شود که خیلی راحت بتوانید به روتین معمولی خود برگردید.

زمانی که صحبت از این می‌ شود که جلسه مدیتیشن باید چقدر طول بکشد، توصیه ما این است که بهتر است این کار را خیلی آرام و با حوصله انجام دهید. بعضی از افراد انتخاب می‌ کنند که ۲۰ دقیقه در روز را به انجام مدیتیشن بپردازند اما بعضی دیگر با انجام طولانی تر آن رضایت بیشتری پیدا می‌ کنند.

فرقی ندارد که می خواهید چقدر مدیتیشن کنید. مدیتیشن یک بار در روز به اندازه ۵ دقیقه راهکار خوبی برای شروع کار است و می توانید به مراتب زمان آن را افزایش دهید.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0