تاریخ : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ Monday, 18 March , 2024
0

متولدین کدوم ماه برونگراتر و کدوم درونگراترن؟ 

متولدین کدوم ماه برونگراتر و کدوم درونگراترن؟ 

شخصیت افراد و نحوه ارتباطشان با دیگران، برونگرایی و درونگرا بودن آنها را تعیین میکند که این ویژگی با ماه تولد هر فرد رابطه ی مستقیم دارد.

متولدین کدوم ماه برونگراتر و کدوم درونگراترن؟ 

تفاوت میزان درونگرایی و برونگرایی بین متولدین ماههای مختلف

برونگرایی و درونگرایی تا حد زیادی به ماهی بستگی دارد که در آن متولد شده اید؛ در نتیجه می توانید این موضوع را بر اساس طالع بینی در مورد خودتان و دیگران تشخیص دهید. این مقاله می‌ تواند منبعی کمکی برایتان باشد تا سریع‌ تر متوجه شوید که متولدین کدام ماه درونگرا یا برونگرا هستند. در این قسمت از نمناک به ترتیب به شما معرفی می کنیم که افراد کدام ماه برونگرا هستند و در نهایت به درونگرا ترین ماه تولد می رسیم.

فروردین

بدون شک فروردین ماهی ها برونگرا ترین ها بین ۱۲ ماه دیگر هستند. آن ها انرژی بسیار زیادی دارند. دوست دارند همیشه در مرکز توجه باشند و فعال و پر شور و نشاط هستند. مهارت اجتماعی بسیار عالی دارند؛ حتی برای اینکه دیگران را به خودشان جذب کنند، ماسک و نقاب دیگری به صورت می‌ زنند. آنها افراد قوی هستند و در بین شلوغی همیشه مورد توجه قرار می‌ گیرند و زمانی که به مهمانی می رسند، همه را دور خودشان جمع می کنند.

دورهمی دوستانه

مرداد

مرداد ماهی ها مدام به دنبال جلب توجه هستند و هرگز نمی توانند مدت زمان طولانی تنها بمانند. آن ها تلاش زیادی می‌ کنند تا به هدف خود برسند و هرگز تسلیم نمی شوند. افراد خلاقی هستند و خیلی راحت دیگران را سرگرم می کنند. گرما و محبت زیادی دارند و پر جنب و جوش هستند و هرگز از فعالیت زیاد و جذب دیگران خسته نمی شوند.

خرداد

خرداد ماهی ها افراد برون گرایی هستند. نیاز به ارتباط برقرار کردن با دیگران دارند. فرقی ندارد که چقدر سرشان شلوغ باشد‌؛ در هر صورت در گروه های شبکه اجتماعی فعال می مانند و با دیگران صحبت می کنند. اگر نتوانند کاری برایشان انجام دهند، حتما به حرف‌هایشان گوش می‌ دهند. آن ها عاشق این هستند که دورشان شلوغ باشد و بتوانند خودشان را ابراز کنند‌.

مهر

مهر ماهی ها افراد اجتماعی هستند. خیلی خوب ارتباط می‌ گیرند و خیلی راحت وارد گفت‌وگو با دیگران می‌ شوند‌‌. ملاقات افراد جدید برای آن ها اتفاقی خوشایند است و خیلی خوب آن کسی را که می‌ خواهند پیدا می‌ کنند. همیشه به دنبال تعادل و هارمونی و هماهنگی هستند و کمتر زمانی را پیدا می‌ کنید که آن ها تنها باشند.

صحبت کردن دوستانه

آذر

به نظرتان برای افراد کنجکاو و خوش ذوقی مثل آذر ماهی ها ملاقات با افراد جدید چیز خوشایندی است؟ قطعاً همین طور خواهد بود. شخصیت آذر ماهی ها به گونه‌ای است که سرشار از انرژی هستند و هرگز متوقف نمی شوند. آن ها دوست دارند زمان زیادی را در محیط‌ های اجتماعی سپری کنند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آن ها افراد خلاقی هستند و همیشه در کنار شان خاطرات خوبی برایتان رقم می خورد، زیرا برونگرا های پر انرژی هستند.

آبان

کاریزما و جذابیت آبان ماهی ها بر همگان واضح و مبرهن است. آن ها عاشق ارتباط برقرار کردن با دیگران هستند و خیلی خوب در این کار ظاهر می‌ شوند. احساساتی هستند و به زمان نیاز دارند تا خودشان را ریکاوری کنند و دوباره انرژی بدست بیاورند‌. افراد رازداری هستند و هرگز نسبت به دیگران شک و تردید ندارند‌‌. شاید چند نفر از آبان ماهی ها را به عنوان افراد درونگرا بشناسید که جزء استثنائات هستند.

تیر

تیر ماهی ها هم درونگرا هستند و هم برونگرا. یعنی دقیقا در این دو ویژگی تعادل دارند. آن ها افراد دوست داشتنی و فعالی هستند و دوست دارند همیشه به جاهای جدید بروند و خودشان را نشان دهند اما در بعضی از شرایط ترجیح می دهند که تنها باشند؛ بنابراین پیش‌بینی آن ها کمی سخت است. اگر از لحاظ روحی وضعیت خوبی نداشته باشند، هرگز تمایل به ملاقات دیگران ندارند و بهتر است که مدتی آن ها را تنها بگذارید تا دوباره خودشان را پیدا کنند.

علاقه به تنهایی

شهریور

شهریور ماهی ها افراد برونگرایی نیستند. در اکثر شرایط افراد خجالتی و دقیقی می باشند. معمولاً سکوت می کنند و برایشان فرقی ندارد که در این سکوت اطرافیان چه فکر می‌ کنند. آن ها با سکوت شان می توانند محیط را تجزیه تحلیل کنند و برای حرکت و اقدام بعدی تصمیم بگیرند. شک و تردید در دل شان زیاد است که در موردش صحبت نمی کنند و به خاطر همین، جزء افراد درونگرا محسوب می شوند.

اردیبهشت

احتمالاً اردیبهشتی ها را با ویژگی لجبازی می شناسید. این افراد احساسات خیلی قوی و عمیقی دارند که کنار آمدن با آنها کار راحتی نیست. دوست دارند بدون اینکه از سمت دیگران مورد نصیحت قرار بگیرند یا کسی آنها را مجبور به عجله کند، کارشان را به انجام برسانند. آن ها خیلی اهل خوشگذرانی نیستند و کمی از دیگران فاصله می گیرند. افراد مودب، ساکت و محترمی هستند و اگر وارد جمعی شوند که در آنجا سر صدا کنند، و جوک بگویند، دیگران را متعجب می کنند زیرا اغلب اوقات ساکت و درونگرا هستند.

دی

دی ماهی ها افراد زندگی‌ شان را خودشان انتخاب می‌ کنند و در این مورد حساس هستند. آن ها ترجیح می ‌دهند که فقط یک دوست باوفا داشته باشند تا اینکه هزار نفر آدم معمولی و بی‌خاصیت دورشان را پر کند‌. آن ها گاهی اوقات غیرقابل پیش‌بینی می شوند اما به هر حال جزء افراد درونگرا محسوب می شوند. آن ها افراد مرموزی هستند و کمتر زمانی می‌ بینید که بخواهند احساسات شان را بیان کنند.

دوست صمیمی

اسفند

اسفند ماهی ها احساسات عمیقی دارند. در دنیای فانتزی خودشان زندگی می کنند. فهم و درک آن ها کار راحتی نیست، زیرا ویژگی هایشان منحصر به فرد است؛ بنابراین زمان می‌برد تا آنها را بیشتر بشناسید. کمی واکنشی عمل می‌ کنند و همین باعث سوء تفاهم می شود. آن ها سعی می کنند که زمان بیشتری را در دنیای رویایی خودشان سپری کنند تا اینکه در واقعیت باشند.‌ در درونگرا بودن اسفند ماهی ها هیچ شکی نیست.

بهمن

بهمن ماهی ها در بین ۱۱ ماه دیگر بالاترین حد درونگرایی را دارند. آن ها هدف دارند. شاید هدف شان به بزرگی تغییر کل دنیا باشد. زمان بیشتری را به فکر کردن می پردازند تا این که بخواهند حرف بزنند و به خاطر همین دوست دارند در یک اتاق ساکت تنها باشند و در دنیای خودشان غرق شوند. شاید رفتارشان کمی برای شما عجیب باشد اما اشتباه نکنید؛ آن ها مدام در حال تفکر می باشند. افراد خونگرم و دوست داشتنی هستند اما هرگز احساسات شان را با کسی به اشتراک نمی گذارند و سعی می کنند که در دایره ارتباطی خود خیلی با دقت پیش بروند و معمولاً تنهایی و خلوت با خودشان را به قرار گرفتن در جمع دیگران ترجیح می دهند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0