تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن + عکس

کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن + عکس

در این مقاله به معرفی کمربند هوشمندسامسونگ که برای کنترل وزن و حفظ سلامتی بدن ساخته شده است بپردازیم.

کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن + عکس

ساخت کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن

وقتی فناوری مدرن به سراغ وزن شما هم برود نتیجه اش اختراع کمربندی هوشمند برای ردیابی و گزارش سلامت شما خواهد شد.
 
فناوری هوشمند این بار کمربندتان را مورد هدف قرار داده است. شرکت سامسونگ در ادامه ساخت گجت های خود، کمربندی ساخته که ظاهری کاملا شبیه کمربندهای رایج دارد. یک سگک به شکل مستطیل روی نواری در ابعادی کاملا معمولی، البته با کاربردی بسیار متفاوت.
 
کمربند هوشمند سامسونگ

کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن وسلامتی

درون این سگک ساده چند حسگر قرار داده شده تا فعالیت هایی را که در طول روز انجام می دهید برایتان اندازه گیری کرده و به اطلاعتان برساند. این سنسورها در حالت های مختلف قادر به فعالیت های گوناگون خواهند بود. استفاده از این کمربند درکنار نصب اپلیکیشن اختصاصی WELT روی گوشی هوشمند امکان پذیر خواهد بود. 
 
برنامه وی لت، اندازه دور کمر، تعداد گام هایی که در طول روز بر می دارید، مدت زمان نشستن شما و میزان پرخوریتان را به اطلاعتان خواهد رساند. حتی عادات رفتاریتان را نیز تشخیص داده و در نهایت بطور دقیق روش های کاهش وزن را طی یک هفته یا ماه برایتان نمایش خواهد داد. 
 
در ادامه قابلیت های این برنامه باید از شبیه سازی سه بعدی اندامتان در صفحه گوشی نام برد که با تغییر رنگ در قسمت های نامتناسب خیلی ساده شما را در جریان فیزیک بدنیتان قرار خواهد داد. باتری این وسیله تا ۲۰ روز قابلیت حفظ شارژ در خود را دارد و  از طریق پورت کوچکی که کنار سگک تعبیه شده است به شارژر متصل خواهد شد. کاربران با پرداخت ۶۹ دلار می توانند این محصول را خریداری کنند و از مدیریت این کمربند در سلامتی وزن خود بهره ببرند.
 
کمربند سامسونگ برای کنترل سلامت
 
کنترل وزن با کمربندسامسونگ
 
کمربند هوشمند

کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن

 

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=117123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0