تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
0

کی میتونه تو این عکس، ستاره رو پیدا کنه؟

کی میتونه تو این عکس، ستاره رو پیدا کنه؟

شما با انجام دادن تست های هوش تصویری میتوانید ذهنتان را به چالش بکشید و سلول های مغزتان را تقویت کنید.

کی میتونه تو این عکس، ستاره رو پیدا کنه؟

آیا می توانید ستاره پنهان در عکس را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

یکی از تست هوش های تصویری چالش برانگیز منتشر شده در فضای مجازی، همین چالشی است که تصویرش را در بخش گوناگون نمناک مشاهده می کنید. این پازل بصری برای سطح متوسط است زیرا تصویر خیلی گسترده نیست اما برخلاف طراحش، تنها ۲ درصد از مردم توانستند پاسخ را پیدا کنند.

این چالش ویروسی شبکه های اجتماعی را تکان داده است، بطوریکه بسیاری از کاربران ادعا کردند که انجام آن بسیار دشوار است اما همانطور که اشاره کردیم در سطح متوسط قرار دارد. کافیست برای یافتن پاسخ این معما نکاتی را که توصیه می کنیم رعایت کنید. نکاتی که عبارتند از:تمرکز، خلاقیت و حوصله.

با کوچک بودن تصویر، امکان یافتن پاسخ افزایش می یابد و در صورت تمایل به آن نبوغ اضافه کنید، قطعاً بخشی از آن گروه انحصاری ۲ درصدی خواهید شد.

اکنون زمان آن است که تصویر و چالش دقیق را بدانید. در تصویر زیر چندین شکل هندسی را خواهید دید. در واقع شکل هندسی که با چشم غیر مسلح بیشتر غالب است مثلث ها هستند. با این حال، این تنها شکل هندسی نیست، زیرا موارد دیگری مانند مستطیل و یک یا دو شکل نامنظم را نیز خواهید یافت.

تست هوش

چالش شامل یافتن ستاره ای است که سبک آفتاب‌پرست در آن دریای اشکال هندسی پنهان است. آیا می توانید آن را تنها در ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ این قطعا چالشی است که مطمئن هستیم به آن خواهید رسید.

قبل از دیدن شکل توصیه می کنیم استراحت کنید و فقط روی تصویر تمرکز کنید، از حواس پرتی توسط چیزهای دیگر خودداری کنید. سرنخی که به شما دادیم را به خاطر بسپارید، ستاره مانند آفتاب‌پرست است، یعنی آنقدر خوب استتار شده است که در نگاه اول به نظر می رسد وجود ندارد، اما ۱۰۰% مطمئن است که آنجاست و منتظر کشف شدن است.

فراموش نکنید که شرط موفقیت در این تست، پیدا کردن ستاره تنها در ۱۰ ثانیه است.

پاسخ تست هوش بصری

همانطور که اشاره کردیم، ستاره رفتار آفتاب‌پرست را به خود گرفته است و در قسمت پایین سمت چپ استتار شده و توسط مثلث های مختلف و اشکال نامتقارن احاطه شده است. اگر هنوز نمی توانید مکان را شناسایی کنید، به تصویر زیر نگاه کنید.

تست هوش بصری

حالا که به جواب رسیدید، باز هم فکر می کنید که سخت بود؟

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0