تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

حمله ۲۰٫۰۰۰ زنبور به شکم زن باردار! + تصاویر

حمله ۲۰٫۰۰۰ زنبور به شکم زن باردار! + تصاویر

شکم زن باردار با هزاران زنبور عسل محاصره شده بود و چندین بار نیش زده شد اما او همچنان روی خواسته اش پافشاری می کرد.

حمله ۲۰٫۰۰۰ زنبور به شکم زن باردار! + تصاویر

عکس عجیب زن باردار با هزاران زنبورعسل روی شکمش

از قرار معلوم گرفتن عکس های آتلیه ای دوران حاملگی با سبک و ایده ی عجیب و غریب همچنان ادامه دارد، بعد از بیانسه خواننده هالیوودی که با عکس یادگاری از این دوران مدتها سوژه کاربران فضای مجازی شده بود شاهد عکسهای متفاوت دیگری از خانم هایی هستیم که روزهای زیبای انتظار تولد نوزادشان را سپری می کنند . عکسهایی با شاخه های درخت و …. تا عکسی کاملا مانوس با طبیعت که  ۲۰٫۰۰۰ زنبور روی شکم زن باردار جمع شدند تا همگی با هم عکس یادگاری بیاندازند.

A PREGNANT mum sparked fury on social meida after she posed for maternity photos with 20,000 bees swarming around her baby bump.

شکم زن باردار

عکس عجیب دوران حاملگی با هزاران زنبور روی شکم زن باردار 

عکس آتلیه ای زن باردار با ۲۰٫۰۰۰ زنبور عسل!

“امیلی مولر” ۳۳ ساله اهل اوهایو برای گرفتن عکس یادگاری از دوران بارداری خود تصویری از ایده ی متفاوت خود را عملی کرد تا به گفته خود نظر کاربران فضای مجازی را به نوعی دیگر جلب کند.

این مادر باردار یک زنبوردار تمام عیار است که ۲۴ کندوی حاوی ۱٫۲ میلیون زنبور را نگه می دارد و در سال جاری ۳۵۰ بار توسط آنها نیش زده شده است اما هیچ ترسی از آنها ندارد.

شکم زن باردار

شکم زن باردار

محاصره شدن شکم زن باردار با ۲۰٫۰۰۰ زنبور عسل

او گفت که هنگام گرفتن عکس ها به هیچ وجه احساس ترس نداشت زیرا او با حشرات احساس راحتی و آرامش می کند.

او در مورد تصاویر گفت :صبح روزی که قرار بود این عکس ها گرفته شوند همسرم یکی از کندو ها را از محل نگهداری آنها به گوشه ای که قرار بود عکس بگیریم اورد.

گروه زنبورها به سمت من پرواز کردند همانطور که در تصاویر دیده می شود اطراف من جمع شده بودند هنگام گرفتن عکس سه بار دچار نیش زدگی و گزش شدم تا اینکه با نشاندن ملکه ی آنها روی شکمم موفق به خلق صحنه دلخواهم شدم. هدایت کردن زمبورها به سمت من کار دشواری نبود وقتی ملکه آنها را در دست گرفتم همگی به طرف من پرواز کردند. 

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=54163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0