تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

کفش عروس ۲۰۱۸؛ پاشنه بلندهای خاص

کفش عروس ۲۰۱۸؛ پاشنه بلندهای خاص

مدل های خاص کفش عروس در طرح های پاشنه بلند و پاشنه کوتاه که سال ۲۰۱۸ مد میشوند را در نمناک مشاهده کنید.

کفش عروس ۲۰۱۸؛ پاشنه بلندهای خاص

کفش عروس پاشنه بلند ۲۰۱۸

می توان گفت که کفش عروسی تاثیر زیادی را بر روی استایل عروس و چشم گیر نشان دادن لباس او ایفا می کند. شاید تصور کنی که به دلیل لباس های بلند عروسی، کفش قابل رویت نیست، اما بعدها با دیدن عکس های عروسی یا نمایان شدن آن حتی به مدت چند دقیقه به اهمیت کفش عروسی پی خواهی برد.

کفش عروس 2018

کفش عروس مد سال ۲۰۱۸

در واقع همانند سایر اجزا نشان دهنده هویت و شخصیت عروس بوده و علاوه بر راحتی به ظاهر آن نیز باید توجه کرد. به یاد داشته باش که قبل از خرید کفش باید به مکان عروسی و میزان فعالیت خود نیز نگاهی بیاندازی. برای مثال یک صندل شیک برای عروسی های کنار دریا بهترین انتخاب است. در این مقاله به بررسی بهترین کفش های عروسی ۲۰۱۸ نگاهی می اندازیم:

کفش عروس 2018

کفش عروس پاشنه بلند ۲۰۱۸

کفش عروس 2018

مدل کفش عروس شیک ۲۰۱۸

مدل کفش 2018

 کفش عروس پاشنه کوتاه ۲۰۱۸

۱- اول از همه، راحتی:شما قرار است این کفش را ساعاتی طولانی به پا کنید و با آن راه بروید و برقصید. اگر پاشنه آن خیلی بلند باشد و یا به نحوی پاهایتان را اذیت کند، از مراسم لذت نخواهید برد. بنابراین، به سراغ کفش هایی با پاشنه خیلی بلند و ظریف نروید. کفش هایی با بندهای ظریف و محکم نیز باعث جا انداختن روی انگشتان پای شما می شوند.

۲- جنس کفش عروسی مهم است:پارچه ابریشم و ساتن دو جنس مناسب برای طراحی رویه کفش عروس هستند. با این حال جنس پارچه لباس عروسی شما هم می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب جنس رویه کفش عروسی باشد. شما حتی می توانید تکه ای از پارچه لباس عروس تان را به کفاش بدهید تا با آن رویه کفش تان را بدوزد.

۳- هنگام عصر به خرید کفش بروید:بهترین زمان برای خرید کفش ساعات پایانی روز است؛ چون در تمام روز بر اثر راه رفتن و ایستادن روی پاها، پاها کمی ورم می کنند و بزرگتر می شوند.

منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=1098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0