تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؛ تفاوت، کاربرد و مزایا

لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؛ تفاوت، کاربرد و مزایا

کسانی که ابروهای بی حالت و یا صاف و نازکی دارند، می توانند با استفاده از لیفت ابرو، آن ها را پرپشت، ضخیم و بلندتر جلوه دهند. لیفت ابرو شامل بالا شانه زدن موهای ابرو می باشد که به رو ش های مختلف آ ن ها را در جای خود ثابت نگه می دارند.

لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؛ تفاوت، کاربرد و مزایا

کاربرد لیفت ابرو و لمینت ابرو

خیلی از ما چند سال گذشته را به خاطر داریم که ابروهای نازک و کوتاه مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته بود. امروزه ابروهای زیبا و جذاب تعریف دیگری دارند. کم تر کسی را می بینیم که خود خواسته ابروهای خود را نازک کند. بیشتر افراد تلاش می کنند ابروهای خود را پرپشت، ضخیم، پررنگ و بلند جلوه دهند. با آرایش کردن می توان ابروها را به مدلی که مد نظرتان هست، شبیه کرد. اما زمان بر بودن این فرایند و دردسرهایی که دارد، باعث بالارفتن درخواست برای لمینت ابرو و لیفت ابرو شده است. اگر می خواهید ابروهایی زیبا داشته باشید، می توانید از این دو تکنیک بهره ببرید.

بسیار پیش آمده است که این دو تکنیک، یعنی لیفت و لمینت ابرو، با هم اشتباه گرفته شده اند. اما بهتر است بدانید که این دو روش، در عین شباهت هایی که دارند، با هم تفاوت هم دارند. (لیفت ابرو و پیشانی https://doctoreto.com/blog/brow-lift/) و لمینت ابرو باعث ثابت ماندن ابرو در جای خود و به حالتی که آن ها را پرپشت و ضخیم نشان می دهد، می شود.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت کردن ابرو

لیفت ابرو به معنای بالا بردن موهای ابرو می باشد. در این روش، با استفاده از مواد خاصی که به ابرو زده می شود، حالت آن به تغییر کرده و به سمت بالا قرار می گیرد. بنابراین ابروها پرپشت و کلفت تر به نظر می رسند. همچنین این حالت به شکلی کاملا طبیعی صورت می گیرد و به نظر می رسد فرم ابروهای شما از ابتدا به همین شکل بوده است. لیفت ابرو را می توان در منزل و با صابون لیفت ابرو هم انجام داد. این روش بسیار ارزان و ساده است و معمولا از رضایت بخشی بالایی برخوردار است. 

لمینت ابرو چیست؟

لمینیت ابرو
لمینت ابرو روش دیگری برای زیبا کردن و حجیم کردن ابروهاست. موادی که در لمینت ابرو استفاده می شوند، حاوی کراتین نیز هستند. کراتین باعث تقویت و ضخیم شدن تارهای مو در ابرو می شود. لمینت ابرو همچنین شامل آغشته کردن موهای ابرو به کراتین و پیگمانت های رنگی است که ابرو را پررنگ تر و کلفت تر نشان می دهد. 

لیفت و لمینت ابرو چه تفاوتی دارند؟

می توان گفت که تنها تفاوت لیفت و لمینت ابرو در یک مورد است. در لمینت ابرو، موهای ابرو به مواد حاوی کراتین و پیگمانت های رنگی آغشته می شوند و این مسئله سبب پررنگ شدن و ضخیم تر شدن ابروها می شود. در لیفت این مواد در هیچ کدام مراحل وجود ندارند و تنها به سمت بالا ایستادن ابروها و پرپشت به نظر رسیدن آن ها حاصل می شود. 

کاربرد لیفت و لمینت ابرو

این دو روش از روش های پرکاربرد در زیباسازی ابروها و تغییر و اصلاح ظاهر هستند. کسانی که ابروهای نازک، کم رنگ و کم حجمی دارند، می توانند از این تکنیک ها بهره ببرند و بر زیبایی چهره ی خود بیفزایند و یا به همراه لیفت صورت https://doctoreto.com/blog/facelift/ انجام دهند. از آن جایی که معمولا خانم ها همیشه حوصله ی آراییدن خود را ندارند و استفاده ی مداوم از مواد و لوازم آرایشی برای پوست و مو مناسب نیست، استفاده از روشی که برای مدتی طولانی تر دوام می یابد و هر روز نیاز به شستشو، تمدید و مراقبت ندارد، فوق العاده به نظر می رسد. 

چه افرادی باید از لیفت و لمینت ابرو استفاده کنند؟

افرادی که ویژگی ها زیر را دارند، کاندید مناسبی برای لیفت و لمینت ابرو هستند؛
  • افرادی که ابروهای آن ها بسیار نازک است.
  • کسانی که ابروهای کم رنگ و کم حجم دارند. 
  • هر کسی که ابروهای باریک و نخی دارد و از این حالت راضی نیست. 
  • کسانی که تمایل به ایجاد تغییر در چهره ی خود دارند. 
  • افرادی که نمی خواهند هر روز از لوازم آرایشی برای آراییدن ابروهای خود استفاده کنند. 
با استفاده از لمینت و لیفت ابرو، تمامی مشکلات ذکر شده برطرف می شوند و ابروها حالتی ایستاده به سمت بالا و در عین حال رنگی تیره تر و حجمی بیشتر پیدا می کنند.
نکته : نکته مهم این که بعد از لیفت ابرو میتوانید برای بهتر شدن صورت از (لیفت شقیقه :https://doctoreto.com/blog/temple-lift/) نیز انجام دهید.

عوارض و مزایای لیفت و لمینت

این دو تکنیک نیز همانند بسیاری از تکنیک ها که برای زیباتر کردن ابروها به کار برده می شوند، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مزایای لیفت و لمینت ابرو

ابرو کشیدن

برخی از ویژگی های مثبت لیفت و لمینت ابرو عبارت اند از؛
  • لیفت و لمینت به سادگی و در کوتاه ترین زمان، ایرادات ظاهری ابروها را برطرف می کند و بر اعتماد به نفس شخص می افزاید.
  • در صورتی که از هر کدام این روش ها استفاده کرده باشید، نیازی به ترمیم هر روزه ی آن ها ندارید. 
  • شست و شوی صورت و استحمام لمینت و لیفت ابروها را از بین نمی برد. در واقع ماندگاری این روش ها از آرایش بسیار بیشتر است. 
  • موادی که در لمینت به کار برده می شوند، باعث رشد و تقویت ابروها می شوند. 
  • این روش ها دائمی نیستند و در صورتی که از تغییر ناشی از آن ها در چهره تان لذت نبرید، می توانید آن ها را کنار بگذارید. برگشت پذیری آن ها درست در مقابل روش های جراحی قرار می گیرد. 
  • در بیشتر موارد، استفاده از هر کدام این روش ها شما را از آرایش کردن ابروها بی نیاز می کند. 

معایب لیفت و لمینت ابرو

در کنار تمامی خوبی هایی که در بالا ذکر شد، نقاط ضعفی هم وجود دارند که عبارت اند از؛
  • دائمی نبودن این روش ها می تواند مثبت و منفی در نظر گرفته شود. نیاز به تمدید لیفت و لمینت ابرو، نقطه ی ضعف نیز محسوب می شود. 
  • انجام لیفت و لمینت ابرو نیازمند توجه خاص و مهارت ویژه است. در غیر این صورت ممکن است آسیب هایی به ابرو و پوست وارد کند. 
  • در صورتی که مواد لیفت و لمینت از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، ممکن است به ابروها آسیب رسیده و دچار ریزش مو شوید. 
  • در صورتی که از صابون لیفت برای لیفت ابرو استفاده کنید و حاوی گلیسرین کمی باشد، ممکن است پوست شما دچار خشکی شدید و موها دچار ریزش شوند. 
منبع : namnak.com
لینک کوتاه : https://mag.tanposh-parsi.com/?p=118333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0